Runar-CSi Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Noen som kjenner til denne karen???? Martin Oppegård Bmw Parts Industrigata 52, 2406 Elverum En kompis som trenger litt info om han serru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Han Søvik var det vel snakk om i tråden om TeamTurtall: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=131120#131120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 hei.jeg er kim andre søvik.du kan ringe meg på 95181381 eller 62417422 hvis du "lurer" på noe.je har prøvd å få tak i han kompisen din og kompisen hans over lengre tid uten hell så ring meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg også lurt på hva dette BMW Parts er for noe. Hva holder dere på med? Hvor skaffer dere delene fra osv? Har dere utsalgslokale..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 Pass opp for en som kaller seg Martin Oppegård/Bmw Parts på Elverum, mest sannsynlig stemmer det ikke og akkurat nå så virker det faktisk som at det er et falsk navn og karen som utgir seg for å være Martin Oppegård/Bmw Parts ligner mer og mer på TeamTurtall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 hei.jeg er kim andre søvik.du kan ringe meg på 95181381 eller 62417422 hvis du "lurer" på noe.je har prøvd å få tak i han kompisen din og kompisen hans over lengre tid uten hell så ring meg Nå har vi fått rettet litt i diverse .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Martin Oppegård bmw parts ?? Er i fra elverum og har aldri sett eller hørt noe om det hvertfall! Må være kødd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå