Mrsojo Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Hei Har vært ute og skulle skifte en sikring jeg tror er gåen. Men jeg finner ikke sikringsboksen. Ser av manualen at det er 3 stk. Jeg fant to. En inne i hanskerommet og en bak på høyresiden bak dekselet på høyre side. Kan noen hjelpe en som sliter litt Det er altså de sikringene fra cirka nummer 40 til cirka 60 tror jeg det var jeg leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsojo Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 Ingen som vet hvor sikringsboksen ligger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 I min E34 ligger det også en under baksetet, vet ikke hvordan det er på din E39, står ved siden av batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsojo Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Tusen takk for svar. Har en E39 ja. Skal skifte sikriing til vindu-viskeren bak. Men finner ikke sikringsboksen til dette. Det er sikring nummer 55 vet jeg, men jeg finner ikke sikringsboksen.... Er det noen som vet hvor den kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 kanda vel ikkevære mer avansert en å se i instruksjonsboken. jeg tipper at boksen ligger under panseret. på venstre side, ganske langt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 du har også sikringer bak i bagasjerommet høyre side om det er til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 bagasjerom. høyre side. Over batteri E39 har sikringer to plasser. uavhengig av karosseri variant. Bagasjerom , høyre bak. Hanskerom. Hoved sikringer for bil ligger bak hanskerom, disse skal man ikke bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå