andy-k Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Eg prøvde å ettermontere en minicomputer (klokke og utetemp.) i dag, men eg fikk det ikkje til å fungere. Knappene lyser og viss eg trykker på knappen "uhr" (klokke) så lyser det lille displayet lengst til høgre der klokka skal vise også noen sekunder før det slukker igjen. Er det noen som har montert en slik minicomputer på E36 før? Noen som har noen tips om kva som kan vere galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg har en slik på min. Der er det bare koblet ledningene fra det analoge uret som satt der fra før over på det digitale.. Temperaturmåleren har jeg ikke koblet til.. Veit ikke om det er temp. måler på e36 uten kjørecomputer jeg, eller om du må legge det opp selv i tilfelle..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 Eg har kjøpt et ledningsnett for ettermontering av utetemp og digitalklokke, men enten har eg koblet feil eller så fungerer ikkje sjølve displayet eg kjøpte brukt frå koed.dk. Men et par spm. til. 1) Er det forskjell på svart/hvit ledning og hvit/svart ledning? Kan vere der eg koblet feil. Der eg skulle koble sammen nokre ledninga (under dashbordet på førerplassen) var det to plasser(en slags koblingsboks der ledningane av samme farge blir koblet sammen) der det var svart og hvit ledning, men den ene plassen var hvit streken bredere enn på den andre, der var mest svart. 2) Etter eg har køddet litt med dette her så har airbaglampa begynt å lyse når eg starter opp bilen, men den slokker etter kanskje 10 minutt. Eg koblet frå ledningene frå speedometeret fordi eg skulle koble sammen et par ledninger der. Det som har gjort det kanskje? Må eg nullstille noke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå