Gå til innhold

Slik blir nye bilen min :)

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men, og mye regning på hvor mye penger jeg kan bruke, har jeg nå planene klare, og håper jeg får begynnt før jul. (Forsikringselskapet er treige med å utbetale pengene mine)

Bilen blir en helt orginal E36 320 coupe med skinn interiør, og dette er det som skal gjøres.

Det første som skal gjøres, er å sende den opp til autoart styling, der skal hele bilen lakkeres RSblå, og de skal montere lambodører. (Jeg vet mange synes lambodører ikke er til BMW, men jeg liker det, så vennligst la meg slippe så mye pes for dette) Når de er ferdige med sitt, så skal stylingen monteres;

Utvendig:

-Seidl Flash M front med chromenyrer

-En eller annen spoler leppe.

-Seidl Flash M sideskjørt

-Rieger E46 look hekk

-Rieger vinge

-Rieger bakrutespoler

-Lyktespoilere over og under

-Hella Angeleyes

-Krystall rød/hvit baklykter

-M3 sidelister

-Chrome dørhandtak

-Chrome bagasjeromslist

-Alle sidevinduer medium tonet, skamsota bakrute.

-Felger har jeg ikke bestemt meg for enda.

-Senkesett

Innvendig tenkte jeg å lage det til slik at det matcher utvendig, så det blir endel blått:

-Isotta Evoluzione blått/chrome ratt

-Blå/chrome girkule med blå skinnbelg.

-Forandre det svarte stoffet i dørsidene til blått.

-Lakkere panelet rundt luftreguleringsbryterene blått og sette inn chrome istedenfor svarte brytere.

-Blå beltebeskyttelse.

-M3 innstegslister

-M3 pedalsett

-Motoren har jeg ikke råd til å gjøre noe særlig med nå med engang, det blir effektanlegg og KN filter, kansje en chip.

-Shortshift.

Dette er da de første planene jeg har med bilen. I løpet av 2006 skal jeg bytte motor, jeg drømmer om en 3,2l m3 motor, men jeg vet ikke. Kanskje jeg nøyer med med 328.

Vil gjerne ha synspunkter på dette, hva synes dere? Jeg vet at dette blir altfor mye for mange, men det er slik jeg liker det, og slik jeg vill ha det. Så hvis dette er helt på trynet for dere, så trenger dere ikke å svare. Men for de som liker det, og har konstruktive tilbakemeldinger til meg, på hva som kan gjøres bedre osv så vil jeg gjerne dere sier ifra:)

Skal legge ut bilder når vi begynner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig pent ut detta, mange delte meninger om RSblå, men jeg er selv positiv til den. tipper du kommer til å droppe lambo dørene.

320 er et godt utganspunkt da mane fine motorer passer som hånd i hanske.

Lykke til og jo takk vi veit hvor treige forsikringselskap er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg vet mange synes lambodører ikke er til BMW, men jeg liker det, så vennligst la meg slippe så mye pes for dette)

Vil gjerne ha synspunkter på dette, hva synes dere? Jeg vet at dette blir altfor mye for mange, men det er slik jeg liker det, og slik jeg vill ha det. Så hvis dette er helt på trynet for dere, så trenger dere ikke å svare. Men for de som liker det, og har konstruktive tilbakemeldinger til meg, på hva som kan gjøres bedre osv så vil jeg gjerne dere sier ifra:)... quote end!

Halla Steffen.

Du er meg en fin en. Du vil gjerne ha tilbakemeldinger og synspunter, men ber folk pent holde kjeft hvis de ikke har helt samme mening som deg.

Whacko :shock:

Ehh, du med en 3,2l M3 motor???

Nei, 316i gutten min, det er tingen for deg.

Kan style bilen like fullt for det :D

(Var litt stygg nå, vet det, men klarte ikke å la vær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langemann: Når jeg skriver i parantes bak den setningen så mener jeg selvfølgelig at jeg ikke vill ha noe tilbakemeldinger på akkurat dørene! Det er jo mye annet der, er det jeg vil ha tilbakemeldinger på. Skulle ikke tro at det var så jævlig vanskelig å skjønne, sånn egentlig?

Hvorfor er ikke M3 motor noe for meg? Du vet vell ingenting om hva jeg er god for bak rattet. Bare for jeg var jævlig uheldig på glatta med sommerdekk betyr ikke det at jeg ikke kan å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så sinna dah :lol:

Les gjennom teksten en gang til, det du skrev, spesielt mot slutten.

Det er heller ikke første gangen du ber om ikke å få kjeft eller motstridende meninger i dine innlegg. Sikter til din villmannskjøring i 60 sone.

Men greit nok. Ønsker deg lykke til med bygget og vil ikke ta fra deg gleden rundt noe av dette. Men måtte flire litt når jeg leste dette... Og klarte ikke la vær å skrive innlegget.

Var ikke noe ønske om å starte en krangel.

Peace?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...