Momentelsker Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Man skulle tro dette var en spøk! http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article407595.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Den har vært oppe her før.. Men ja, helt latterlig den testen der. Han som har skrevet den er skikkelig idiot, hadde vært gøy å møte på han på veien en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 mange morsome skrive - og komma feil... Morsomt ... gir jo testen ekstra troverdighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 mange morsome skrive - og komma feil... Morsomt ... gir jo testen ekstra troverdighet... Ja den virka seriøs. Mange meninger fra en fyr som ikke klarer skrive riktig engang! Tror mange begynner bli lei at BMW alltid får samme gode testresultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Sikkert... ser at jeg har en del feil når jeg skriver her inne på dette Forumet, men når man skriver her er det vel ikke så jævla viktig....en journalist bør få det riktig syns du jeg ... (fikk S i norsk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå