Ellingsen B. Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Vurderer å selge min 98 535iA steptronic 146.000km, Aspensilber met. med shadowline M5 front med grøftelys, org M5 bakfanger, org M5 speil med el. vippefunksjon M5 chrome nyrer 01-look xenon frontlykter, org 01-look baklamper Bilen er ny i norge (nybilpris nesten 1mill) med komplett s.hefte fra BMW. Mye utstyr som: Navi med kart for skandinavia, TV modul DSP Stereo (største til E39) med CD-skifter El.komfortstoler med minne Montana skinninteriør M5 multiratt med El.rattstamme Cruisecontroll Blendbare speil El.solgardin bak og manuelle solgardiner på sideruter bak ASC PDC S-EDC understell (knapp som stiver opp dempere og mer kontant styring på ratt) Skipose Org. telefon m.handsfree El. ruter x4 El. glassoltak ++ 19"Hartge look felger med Dunlop SP9000 265/30 bak 235/35forran(Nytt sep.05) 16"BMW vinter med nye dekk 17" BMW/BBS 2-delt reservehjul Motor: 245hk, 345nm 0-100 7.6sek Toppfart 250kmt Strøken og thight bil som står i oppvarmet garsje! Pris 279.000,- Bud/Innbytte Tlf. 959 11 337 bjorn@puls-media.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 rå..rett og slett RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Rå bil. Hvorfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Skjelden bil det der ... ikke så mange I norge .. Fin Bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Har du mulighet for å legge ut flere bilder av interiøret og dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 rett å slett ein RÅ og nydelige bil! *leite i lommeboka etter penger* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 er det lilla-farge i interiøret eller er det mine øyne som spiller meg et puss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det er auberginefarget skinn og litt på dørsiden og ellers svart. Syns det er fin kombinasjon som passer bra mot aspensilber met. som har lillaskjær Jeg skal prøve å få tatt noen fler bilder av interiøret og bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Hva er dine erfaringer angående forbruk? Langkjøring, by og blandet...? sånn ca.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 WOW, dette er virkelig en bil jeg kunne tenkt meg. Kan ikke være mange av disse i Norge. Åssen er den å forsikre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hva er dine erfaringer angående forbruk? Langkjøring, by og blandet...? sånn ca.... 0.86 på langkjøring og 1.2 i byen.. Blandet 0.95-1.05.. Syns det er bra for en V8er og være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 WOW, dette er virkelig en bil jeg kunne tenkt meg. Kan ikke være mange av disse i Norge. Åssen er den å forsikre? Det er ikke mange av disse i Norge..5-6stk kanskje? Forsikringen er ikke så ille. Statestikken er jo god..Jeg bet ca 9-10 for fullkasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Har det skjedd noe her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg