opusx Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg kjøpte nylig et m5 skinn interiør. med varme i setene.. det er ikke noe problem å få koblet de opp. men, det skal være en slags boks/display som viser hvilket nivå de står på.. noen som har bilde av denne, eller kan gi en forklaring på hvordan den ser ut? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 i min, så er det en "vippebtyter" for dette, mot handbrekket, den har lys som følger possisjonene. litt dårli forklart... men men.. kan fixe bilde ja! er ikke sikkert alle e34 har likt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 De er en bryter som sitter på setet på høgre side på førerstolen, der er 2 stiller på den, en veldig varm og en litt midre varm, rett attmed håndbrekket, men vist ikkje du har denne bryteren montert, tviler eg på du har fått seter med varme i!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Du kan få se i bilen min Ove. Jeg har varme i setene på 520'en... Der er den bryteren de snakker om over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 ja, jeg er klar over at det er en bryter til de som sitter på sete.. . men, i haynes manualen står det at man kobbler den ene ledningen til en styremodul, som også viser hvilken styrke den står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå