BMW324TDa Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Noen som har ETK som kan slå opp delenr på radiatoren min, så eg kan se hvilke brukte eg kan mikse. Har funnet en del på Koed.dk, med delenr, så da må eg ha noe å gå ut i fra. Bilen er en 88 mod 324TD, med automat, uten klima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 http://www.realoem.com/bmw/select.do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Originalt delenummer står også på Gsbildeler, btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 For senere buk "Online ETK" på høyre side under "Diverse linker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Noen som har ETK som kan slå opp delenr på radiatoren min, så eg kan se hvilke brukte eg kan mikse.Har funnet en del på Koed.dk, med delenr, så da må eg ha noe å gå ut i fra. Bilen er en 88 mod 324TD, med automat, uten klima. Av en eller annen merkelig grunn finner jeg delenr på ALT annet untatt radiatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ok. Takker for hjelpen. Desverre finner eg ikkje none radiatorer med det samme nr som eg i følge den siden skulle hatt. Noen som med sikkerhet vet hvilke radiatorer som går overens og hva i så tilfelle forskjellene er. Kan da ikkje være vanskelig å modde en radiator til å passe vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå