Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 hva er dette for slags pistol da? Softgun? 22 LR? Vil ha
TOREBMW Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 dette er gass men ser veldig ekte ut:) samme lyd og rekyl også
Toro Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 jupp, kan hende jeg er intressert men kommer jo ann på prisen da... send den gjerne på PM om du ikke vil si det her...
TOREBMW Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 dette er ikke en luftpistol.det er en ekte som er skiftet løp på.det er bare kuler i den som ikke lager noe annet en støy.meget morsom 15 kuler i magasinet..virker som en ekte når man fyrer av,med stikkkflamme og det hele den er ny.bare fyrt av noen salver med den..jeg skal ha 1k for den
Toro Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 hva slags kuler er det den bruker? Kommer det ikke noe ut sier du? er den komplett på bildet forresten?
TOREBMW Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 det er slike gasskuler som man lader med..den er komplett på bildet ja.det er en magnum 9mm
skillbill Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 jaja..bmw forum, gullkjeder, kebabtraller og nå skytevåpen..
vid@r Skrevet Desember 6, 2005 Skrevet Desember 6, 2005 Jeg ler meg skakk her... Jeg leste just en tråd om en som skal bo i campingvogn, helt ok det, men tråden inneholdt en del selvironi som gjorde det ganske morsomt... Så kommer jeg til denne tråden og blir konfrontert med alle klisjeene som folk forbinder med BMW: jaja..bmw forum, gullkjeder, kebabtraller og nå skytevåpen.. Jeg tipset en del kamerater om den "gullkjedetråden", de lo godt da, og nå kommer "gunneren" også... Hva blir det neste?
Ettertenning Skrevet Desember 6, 2005 Skrevet Desember 6, 2005 hadde jo vert kjedelig vist alle hadde vert heilt a4 da. men ang gunneren er det mulig og få tak i ammo? gir deg 500 eg
TOREBMW Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Skrevet Desember 6, 2005 hadde jo vert kjedelig vist alle hadde vert heilt a4 da. men ang gunneren er det mulig og få tak i ammo? gir deg 500 eg ja det skal være fullt mulig å få tak i ammo.hvis du ser over her så er det bud på 600.- men skal ha 1k så det hjelper lite:)
TOREBMW Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Skrevet Desember 6, 2005 Jeg ler meg skakk her... Jeg leste just en tråd om en som skal bo i campingvogn, helt ok det, men tråden inneholdt en del selvironi som gjorde det ganske morsomt... Så kommer jeg til denne tråden og blir konfrontert med alle klisjeene som folk forbinder med BMW:jaja..bmw forum, gullkjeder, kebabtraller og nå skytevåpen.. Jeg tipset en del kamerater om den "gullkjedetråden", de lo godt da, og nå kommer "gunneren" også... Hva blir det neste? hehe.det var etter jeg leste alle innlegga her at jeg kom på å måtte bare sette denne inn her til salgs..det liksom bare passer inn i gangster miljøet.gullkjede,gunner,kebabtralle..en finfin kombinasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå