Pedi Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 .....jaja masse til salgs her inne no...(uten at eg tek skade av det.. ) Ja, det er jo "annet selges" - så bilrelatert trenger det vel ikke være?
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 er den solgt eller? har veldig lyst på den jeg
henrikjah Skrevet Desember 16, 2005 Skrevet Desember 16, 2005 hvor mye koster gass, og hvor mange skudd får man skutt på 1 patron? den var mæd gangstah da
TOREBMW Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Skrevet Desember 17, 2005 hvor mye koster gass, og hvor mange skudd får man skutt på 1 patron?den var mæd gangstah da det er med kuler..som er fyllt med gass ellerno så smeller noe usannsynlig..15 i magasinet.en i kammer..som en org.
henrikjah Skrevet Desember 19, 2005 Skrevet Desember 19, 2005 hvor mye koster gass, og hvor mange skudd får man skutt på 1 patron?den var mæd gangstah da det er med kuler..som er fyllt med gass ellerno så smeller noe usannsynlig..15 i magasinet.en i kammer..som en org. Og hvor mye koster disse? Går de igjennom hud på 10meters hold?
henrikjah Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 leste hele tråden nå har du link til side der man får kjøpt ammo? Ta noen bilder når den er ladd også da og hvor stor den er i forhold til en hånd
skillbill Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 hvor mye koster gass, og hvor mange skudd får man skutt på 1 patron?den var mæd gangstah da det er med kuler..som er fyllt med gass ellerno så smeller noe usannsynlig..15 i magasinet.en i kammer..som en org. Og hvor mye koster disse? Går de igjennom hud på 10meters hold? har du tenkt til og skyte noen?
Momentelsker Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 Hva skal man med våpen som ikke trenger gjennom hud!?! Og hva skjer om man lader og prøver å skyte med et plombert våpen?!! Seriøst: Er dette rette forum å selge våpen. Såvidt jeg vet er det ikke lov å gå rundt med "kalde" håndgranater. Hvilken folk er interresert i å ha slike ting?
henrikjah Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 hvor mye koster gass, og hvor mange skudd får man skutt på 1 patron?den var mæd gangstah da det er med kuler..som er fyllt med gass ellerno så smeller noe usannsynlig..15 i magasinet.en i kammer..som en org. Og hvor mye koster disse? Går de igjennom hud på 10meters hold? har du tenkt til og skyte noen? Ikke med det første, men det er et par karer som skylder meg spenn
henrikjah Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 Hva skal man med våpen som ikke trenger gjennom hud!?!Og hva skjer om man lader og prøver å skyte med et plombert våpen?!! Seriøst: Er dette rette forum å selge våpen. Såvidt jeg vet er det ikke lov å gå rundt med "kalde" håndgranater. Hvilken folk er interresert i å ha slike ting? Jeg er interrestert i det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå