AznSky Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Hei, Jeg har en BMW 318i mod 02. Min første bil. Jeg har nettopp kjøpt en Pioneer AVIC-X1R, men kan ikke montere den. Har noen av dere har gjørt det før. Eller kjenner dere noen som gjøre det.... Har spurt hele Lillehammer byen.Ingen som vil gjøre det...Det var veldig dårlig... Jeg kan betale for arbeidet oxo, hvis noen kan montere den for meg.PLEASE...PLEASE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Velkommen som medlem! Du som jobber på sas hotellet? Thomas Grytten fra Vingnes har greie på sånn,han ettermonterte bla navi+++ i en 730 han hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AznSky Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ja,åssen vet du det? Kan jeg få nr hans ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 kjenner joachim godt.. så dreiv jo han med en cd spiller i en e46 cab for litt siden,da tenkte jeg det var sikkert deg. Det stemte liksom.. Thomas Grytten 97976199 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har montert en rekke navigasjon enheter.. har selv AVH-P6500DVD i min 318IS.. Men du bor litt langt unna ellers kunne jeg ha hjulpet deg.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har montert en rekke navigasjon enheter.. har selv AVH-P6500DVD i min 318IS.. Men du bor litt langt unna ellers kunne jeg ha hjulpet deg.. =) Du får legge uten DIY neste gang da vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AznSky Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Bebis...Hvor bor du da? Kan kjøre bilen min opp til deg...Det tar ca. bare 1 dag ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Det tar ca 1-2 timer å montere en AVIX X1R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AznSky Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det tar ca 1-2 timer å montere en AVIX X1R Kan du montere den da? Har du gjordt det før? Kan du vise meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Det blir vel litt vanskelig, ettersom jeg bor ca 70-80 mil fra deg, men jeg monterer vel 3-4 stk i måneden på jobben, å det er fort gjort. Men du kan jo ta en telefon til Tor Steinar Aamodt, han dreiv tidligere Bilradiospesialisten på Lillehammer, å han kan helt sikkert sette deg i kontakt med noen som kan installere dette for deg. Du når ham på 900 83 247 eller info@dbdragracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AznSky Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fint! Ingen av fra dem kan helpe eller montere...Hmm....Er det flere som vet noen steder hvor de monterer den Pionner'n? Har noen montert den før i en E46. Kan ta noen bilder og sende til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Hvis du har muligheten til å ta turen til Oslo, så kan nok Ketil Skjei, på AudioArt hjelpe deg. 90139894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AznSky Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Wow...Endelig har jeg fått monteret den. Deilig oxo.Veldig bra spiller. Takk for hjelper gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Monterte du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå