Levanger Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Trenger hjelp til å finne eieren av en bil ved hjelp av reg nr.. Hvor gjør jeg det ????????????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 biltilsynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levanger Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ved hjelp av nettet helst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Tviler på det er noen sider som gjør at man kan søke på slikt. Er jo også slik at Biltilsynet har vel strengt tatt ikke lov.. sånn uten videre... å gå ut med slik info. Men mange ser dette igjennom fingrene. Som sagt: ta opp røret på telefonen din, og ring dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Tviler på det er noen sider som gjør at man kan søke på slikt. Er jo også slik at Biltilsynet har vel strengt tatt ikke lov.. sånn uten videre... å gå ut med slik info. Men mange ser dette igjennom fingrene.Som sagt: ta opp røret på telefonen din, og ring dem hvorfor skulle det ikke være lov ? aldri vært no problem for meg i allefall. trangtilsynet er stengt nå forresten. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Tviler på det er noen sider som gjør at man kan søke på slikt. Er jo også slik at Biltilsynet har vel strengt tatt ikke lov.. sånn uten videre... å gå ut med slik info. Men mange ser dette igjennom fingrene. Hvor har du fått det fra? Det er bare å ringe biltilsynet og spørre etter registeret, så får man den infoen man vil. Utenfor åpningstid kan man ringe politiet, de gir også ut denne infoen uten videre spørsmål. Ergo er det neppe ulovlig. Å få tak i slik info på web kan man glemme. Skjønner dessuten ikke hvorfor det plent må være på web heller. Kan jo ringe helt anonymt til politiet/Biltilsynet og spørre der. Tar 2 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Det er bare å ringe politiet også, det har jeg gjort... fikk navn og adresse på den personen jeg skulle ha ved hjelp av et reg. nummer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 ...jepp null problem, men ikkje på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå