Gå til innhold

Hvor mye effekt fra dashbord (CDspiller)-ledningsnettet?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har allerede montert en CDspiller som det står i bruksanvisningen at den drar maksimum 10A.

Skal så montere en DVDspiller og en 7" skjerm på samme strømkilde. Vil dette være mulig på den sikringen og den ledningen (tverrsnittet)?

Vet ikke helt hvilken sikring som sitter på den ledningen som standard heller. Noen som vet det?

DVDspilleren skal plasseres i hanskerommet, og lyden kobles inn i CDspilleren (AUX-inngang). Så alle tre komponentene (CD, skjerm, DVD) må kjøre samtidig.

Siste løsning vil jo være å bruke kabelen som allerede går fra batteriet og bak til forsterker/sub, men dette er siste utvei, mener nu jeg.

Så: hvor mye strøm kan ledningen som brukes til CDspilleren levere? Tror dere at den vil ta alle disse samtidig? Aner ikke hvor ofte det er at CDspilleren kjører full pupp med strøm, men man vet jo aldri.

For hvis jeg setter på en annen sikring på denne strømledningen, så er det ikke sikkert at tverrsnittet på ledningen er stort nok til å ta den belastningen. :?

Er en 318i, 91mod E36 dette skal inn i. Kommer opp et prosjekt på monteringen også ;)

EDIT: har foreløpig ingen anelse hvor mye DVDspilleren og skjermen tar av strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det originalkabelen du har til CD-spillern?

Tror du bør bytte ut den rimelig kjapt. I min E34 klarer ikke det originale ledningsnettet levere nok til CD/mp3-spillern engang (Sony "4x45W").

Er jo ikke mye pes å trekke en ny kabel med sikring på, og legge opp ny jording.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye jobb.

Men hvis du vil gjøre det skikkelig, tar det litt tid. Vanskelig? nei.

Trekk ny kabel fra batteri bare m/sikringsholder.

Bygger inn dvd tv"er og tett stæsh i min.

Legger ut et bilde i kveld med hvordan jeg har gjort det.

Trakk ihvertfall en litt tykk ledning frem til et sikrings skap som jeg har fordelt inn på 3 innganger på et sikrings. hver port med 10A sikring eller det enheten måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...