Gå til innhold

hjulager bak..


Loite
 Share

Anbefalte innlegg

må bytte hjulager bak på e36, hørte på et verksted. de skulle ha 1800kr for å gjøre det.( og da skaffer jeg hjulager selv). er det en grei pris? eller bør jeg bare prøve et annet sted.. :roll:

Det er i hvertfall et helvette å skifte dette selv..gjorde dette på min selv og det tok nån timer ja..vanskelig å kåmma til for å dra det ut, men det går jo med mye bannskap..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort dette selv, og jeg synes ikke 1800,- hørtes all verdens ille ut. Tror kanskje jeg skulle fått det til på 3 timer, men man skal ikke ha mye som skjærer seg da, for å si det slik :-)

Mitt råd til deg: Slå til! Dette er ikke en sånn kosejobb som man tar en tirsdagskveld i oppkjørselen hjemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg sei berre 1 ting:

SETT BILEN PÅ VERKSTED!

Greit eg ikkje e faglært eller noke,men vi var 2 kammerata,6tima brukte vi....har ALDRI banka sånn for å fått ut eit hjul lager før...:(

Skikkelig dritt arbeid,som er verdt 1700+lageret,men for alldel du kan prøve...(Men legg inn en tråd om kordan d gjekk da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier også få bilen på et verksted eller noen med kompetanse og viljestyrke for og skifte hjulager.

Dette er en krevende jobb hvis man ikke har riktig utstyr. pluss det bruker og være rust i det området som kan gjøre at jobben blir 10x vanskigere.

jeg skulle betale 1800kr for skifte av lager, men pga. noe rust ble endte regninga på 3200 og de måtte bytte handbrekk wire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...