ViBe^ Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Legger ut mitt påbegynte prosjekt. Har holdt på med bilen nå nærmere et år.Når jeg kjøpte den tidlig oktober ifjord, såg den slik ut.Var ganske sliten i lakk og hadde en haug med bulker.Bestemte meg da for å pusse den ned og kjøre clean stil og droppe store fangere osv. Lakken ble den samme, liker den ganske godt.Noen bilder fra pussing og diverse. Cleanet bakluka.Bestemte meg for å få valset skjermene en del når jeg først skulle lakke.Fargen ble da som sagt den samme, 184 Delfingrå metallicResultatet, uten listerSyns kaliperene ble litt kjedlige, så jeg lakka de rødeBestemte meg også for å gå for noen nye hjul, da 9x16 brockane var en del kantkjørt. Så jeg gikk for noen nye brock hjul i 8,5x17 og 10x17.Slik ser bilen ut per dags dato.Planlegger å sette i M50B25 motor i slutten av vinteren utover våren 06. Skal begynde å kjøpe inn deler osv nå.Får vertfall nye vinterhjul imårga, og en pakke fra koed ankommer vel om en uke som inneholder angel eyes å diverse andre deler.
bttore Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 veldi fin e-30..er sånn dei skal sjå ut! Håpa å få sjå bilen på veiane rundt omkring her!
Morten318 Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 MEGET pen E30. Glad du beholdt org fargen, synes den er pen.. Brock felger er aldri feil..
Schnellfahren Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Najs! Så bös ut den der Men røsk ned baumen fra speilet er du snill....
Aama_Racing Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 fy f**** for en deilig bil, kan du sende meg flere råe bilder av bilen?? den var i mine øyne perfekt ass!
Toro Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Den er vel en av de finere 4 dørs E30 jeg har sett. Men tror nok jeg ville spandert på den noen nye skilt. Alt annet så dønn strøkent ut, så det hadde vel ikke vært så dumt med noen like fine skilt
elementz Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Ganske råå E30 det der ja.. masse BMW i ørsta/volda eller? valser du?
ViBe^ Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 Takker for den positive responsen Hehe.. tenkte jeg ville få en komentar om wounderbauma. Fikk 12 stk med på kjøpet da jeg kjøpte bilen, har hengt der siden. Men må si jeg begynner å bli litt lei av klasen som henger i speilet. Så er nok vekk iløpet av året . Skal prøve å leite opp noen flere bilder imårga
ViBe^ Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 Den er vel en av de finere 4 dørs E30 jeg har sett. Men tror nok jeg ville spandert på den noen nye skilt. Alt annet så dønn strøkent ut, så det hadde vel ikke vært så dumt med noen like fine skilt Nye skilt ja, det skulla jeg fått for lenge siden. Skal vise bilen om ikke så lenge, så da blir det nok nye skilt i samme slengen Ganske råå E30 det der ja.. masse BMW i ørsta/volda eller? valser du? Er så mange bmw'er som har forsvunnet her nå, men er fortsatt en del igjen Nei jeg valser ikke, fikk en kamerat av meg til å valse.
BimmerKing Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Jeg personlig liker ikke at BMW-merkene er borte, men bilen er PEN den! Har du fjernet merket for godt på panseret eller er det snart tilbake? Så veldig godt hvor det ikke er
skillbill Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 veldig pen og strøken bil du har lagd deg, men er heller ikke no stor fan av og fjerne merkene! greit, man ser jo at det er en BMW allikevel, uten merkene, men tror ikke folk syns det hadde vært så kult hvis man brått kutta av dem øra! flere bilder gjør ingenting
Rope Skrevet Desember 6, 2005 Skrevet Desember 6, 2005 Den fineste E30 4 dørern jeg har sett! utrolig bra resultat
ViBe^ Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Skrevet Desember 6, 2005 Igjen, takk for positiv kritikk! Ta det med ro folkens, har kun kutta av han det ene øret. Har ikke fyllt igjen emblem hullet i panseret! Har bare ikke satt i nytt emblem, det gamle var så stygt. Får nytt emblem neste uke Noen flere bilder, for de som ønsket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå