Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil det der altså :D Steike til rå lyd :D

Takktakk:)

hvilken bil rygga du på? Ser ut som en VW beetle?!

VW Golf! Slikt er så forbanna irriterende. MEN, det er mutterns bil, så jeg slipper noe storstyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detå kjøre uten varmeregister funker helt greit. gjorde dette på min 325, funka helt greit og bilen ble brukt hardt... så lenge du ahr elektrisk vifte trur jeg ikke du skal få noe prob med kjøling... Nice bil Btw :D

mange takk:)

Jaja.. idag har jeg fått skiftet kuleledda og foringene på begge sider på stabilisatoren

bilde089ow7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Sprakk en skøyt på kjøleslangen inn til varmeapparatregisteret nå ikveld og all kjølevæska rant ut. Luktet kjølevæske, jeg såg på tempmåleren, og den var opp på det røde. HYL. Stoppa den og åpnet panseret og halve motorrommet var fullt av kjølevæske. Tok litt tid før jeg la merke til at temperaturen steg, så jeg HÅÅÅPER ikke det fikk noe påkjenning på noe annet. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde hell i uhell da. Hellet var att det ikke skjedde på vei hjem fra Våler ;) Uansett usannsynlig kjedelig når sånt skjer. Håper det gikk bra med skuta ViBe^ ....

Det tenkte jeg en GO del på rett etter det skjedde. Hadde vært litt verre om det skjedde midt på e6'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :)

Idag fikk jeg fikset slangen, og det viste seg jeg hadde koblet motsatt desse 2 slangene som går inn i til varmeapparatet :whistle:

Så nå har jeg både varme inne i bilen, slange som holder livet ut og best av alt, bedre kjøling på motor!

Testet et lite eksperiment, uten øyelokk!

dsc00133ru6.jpg

Planer fremover

- Ny diff M3 (Pga slark i den som står på nå og TRAVEL utveksling)

- Rydde opp i ledningsnett i motorrom

- M3 ledningsnett holder

- Ny front, Alpina, Hva tror dere? (Den jeg har nå er misshandlet på det groveste for en stund siden og henger dårlig på)

- Montere dørsider i skinn (Har liggende)

- Få senket den 60/40 eller coil overs (Står 30/30 på nå.. ALT for høyt)

- Oppgradere bremser, kansje e30 m3, pluss 535i eller 750i hovedbremsesylinder.

- Bakfanger, Ac schnitzer eller Mtech 2

- Sideskjørt, usikkert ennå.

- Blir det nye bremser blir det nye felger.

- Pust.. KREMT.. ehjelp?

- Grenrør som forbedrer flowen ( Har mange kraftige vinkler på de fremste røra nå ).

- Nytt enderør!! ( Står på et nødløsningsenderør nå.. stygt!! :oops: )

- Ta ned bakstilling og skifte foringer og diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg oppe hos biltrangsynet for å få 30/30 Eibach senkesettet i vognkortet. Men spissinga bak var ikke helt OK så de skulle sjekke ut dette litt mer, eller evnt jeg gjorde det. Nå er jeg lei! At det skulle være så vanskli å få godkjent et senkesett.

Stor sjangs for at jeg må bytte fjærer IGJEN, da er jo eneste alternativ orginale? Trodde 30/30 skulle gå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...