Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk du godkjent ordninga du hadde laga til i baksetet? Tenker da på fjerning av bakseter samt selene. :)

Bilen ble eu godkjent med dette ja, men det blir den nok ikke neste gang, hehe. Planen var å få inn et fint orginalt sport skinn interiør, men desse vokser ikke akkurat på tred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for en hyggelig prat på Våler!

Utrolig flotte biler dere har :)

Ble det forresten noe bra med turbo bilen, syns jeg så dere kjørte av banen tidlig det heatet ?

Mvh Falck :)

Takk for praten ja :)

Han blåste av et trykkrør på det heatet etter et par runder, men var raskt utpå igjen, jeg kjørte hele heatet ;)

Kan slenge noen få bilder jeg har sett på fora rundtom. Det første bildet er påvei opp strynefjellet, da min plutselig nekta å gå lenger, fjuska å feiltente. Feilsøkte i over en time i høljregn, ble gjennomvåte alle mann, en lite trevlig opplevelse da det aldri slutta å regne! Tok bilen på henger derifra å starta den på Otta, da gikk den fint etter en stund, så lufta på strynefjellet ble for fuktig for luftmengdemåleren rettt å slett.

Så har jeg klart å få kast i bremseskivene forran, blei sikkert litt vel varme på siste heatet på søndagen da jeg kjørte hardt i 20-25min :P

Bilde006-7.jpg

3915965119_fa95ee90fd_b1.jpg

IMG_7128_sized.jpg

9727_164667587463_726607463_4082140.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, den regnskuren så koslig ut : ) hehe

Ja, tjukk tåke med regn å vind så det holdt, skikkelig vestlandsvær hehe :) heldigvis hadde en kompis med seg en slags presenning som vi la over motorommet mens feilsøkinga pågikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke disse M50ene gå i nødmodus hvis noe sånt skjer? At de enda klarer å gå mener jeg. Snodig feil :)

Ja skal vell gå i nødmodus når det er noe tull med lmm'en, men det gjorde den altså ikke. Merkelig feil ja, for den kutta helt ved belastning å gikk såvidt på tomgang. Men den ble heldigvis fin igjen når veiene ble tørre :)

hvilken radoator har du?

Skal vere en e36 320i radiator ifølge koed, men det er jeg usikker på. Det er vertfall den største typen til e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Får blåse litt liv i tråden igjen da, selv om det ikke er så mye nytt.

Vinterens prosjekt var å overhale bakstillinga, men har hatt et problem når jeg fyller over halv tank så lekker den bensin, så har tatt ned tanken også, og som jeg trodde var det rustangrep på tanken som var synderen. Skal ta ned alt av rør, slanger og koblinger å renske den helt under å sjekke etter rust, så male den under fra torpedovegg og bakover.

Bakstilling og diverse braketter blir sandblåst, noe galvanisert og så pulverlakkert. Det meste blir vell nytt tenker jeg av foringer, rør, lager, slanger ++ :)

Bakstilling nede

DSC00008.jpg

Demontert og klar til sandblåsing

DSC00026.jpg

Må ha ny bensintank ja

DSC00025.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...