Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg likte denna! :) Som flere har sagt, Rå 4 dørs! :wink:

Men det jeg tenker mest på er fargen på bilen din. Jeg vurderer å lakkere i samme farge. Er denne lys eller mørk i fargen? :P

Takk for det. Syns fargen er lys i sola eller sterkt lys, men mørk ellers. Liker fargen veldig godt vertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, hør der! Det er vel nesten det jeg er ute etter :) Jeg har vurdert en annen farge som heter Arctis Grau Effect, men jeg har heller aldri sett den live. Men den virker enda mørkere hvis du har vært borti den?

Hvor er det du holder til? Hadde vært artig å sett på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, hør der! Det er vel nesten det jeg er ute etter :) Jeg har vurdert en annen farge som heter Arctis Grau Effect, men jeg har heller aldri sett den live. Men den virker enda mørkere hvis du har vært borti den?

Hvor er det du holder til? Hadde vært artig å sett på den :D

Tror ikke det er noe som heter for arctis grau "effect". Det er mest sansynlig ARKTISGRAU du tenker på, fargekode 269. samme farge som jeg har på min bil. Masse effekt alt ettersom hvordan himmelen er. Er samme med fargen til Sindre(vibe), kjempe kule farger i grunn....

Er en som kalles for Heen her inne som har lakket e30 sin i Arktisgrau men har ikke fått opp noen bilder enda, så er bare å vente å se hvordan den ser ut på e30. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker for rettelse! Hehe. Jeg meiner jeg så på noen bilder fra han ja, men bilen er vel ikke ferdig montert enda? Du har sånn farge du også ja, fornøyd?

Jeg syntes sånn grå farge er tidløst + at linjene til E30`n kommer tydeligere fram! :) Dog enda kulere med M3 bredding, men får se hva feriepengene strekker til neste år :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Lenge siden update!

Har ikke skjedd mye, men litt er gjort nå i ferien ;)

Har invistert i en rotrex C38 kompressor med Vipec V44 sprut. Er en nesten ferdig map på sprutet på 0,95bar, med 85mm reimhjul.

Mangler oljen til rotrex'en å noen småting, så får håpe den dukker opp snart! Da blir det oppstart.

Ting som er montert:

- Kompressor m/oljekjøler

- Justerbar BTR 1:1,25

- Dumpventil

- Vakumstasjon

- Skiftet pakninger og o-ringer i hele innsuget osv

- Ny fuelrail uten org btr

- Større dyser, usikker på str men skulle ver mellom 400-500cc

- Fjernet dvs braketter og flyttet på tanker å dvs

- Ladetrykksmåler i midtkonsoll

- Større el-kjølevifte 12"

Litt gjenstår enda, men mye av det blir gjort i vinter. Skal senke kompen, montere oljekjøler til motor, intercooler å ta en ny map å bremse den skikkelig.

Kosejobb :)

Bilder:

IMG_0398.jpg

IMG_0403.jpg

IMG_0405.jpg

IMG_0402.jpg

IMG_0411.jpg

IMG_0406.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det funker sladjan! Forrige eier bremset den til litt over 300hk på hjula med dette oppsettet men ble ikke helt ferdig i benken. Satser på mer neste år når alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det funker sladjan! Forrige eier bremset den til litt over 300hk på hjula med dette oppsettet men ble ikke helt ferdig i benken. Satser på mer neste år når alt er i orden :)

Blir bra det. Bedre med m50 og kompressor enn s50 syns jeg da :D

Kjem opp til ørsta i morga så bli nok å ta sej en tur og kikke på bilane ihelga som vanlig hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...