Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

kan du ikke lage en detaljert beskrivelse av hva du bytter for å få motoren til å passe? er nok flere som er int. i å vite det.

Ja skal vise hva jeg bytter og setter inn underveis seff :) Kan ikke si noe sikkert enda for jeg vet ikke helt selv! Mye som må prøves ut!

Blir bra dette :wink: Er noen av bildene tatt utenfor GREPA-fabrikken?? Synes jeg kjenner meg igjen etter Oktoberfesten til BMWCCN der ifjor :):drink:

Noen av bildene er tatt ved inngangen til grepafabrikken ja :) Ja såg i FAHRFREUDE at der hadde vært liv å røre i oktober i fjor ja, er du på noen av bildene eller ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja såg i FAHRFREUDE at der hadde vært liv å røre i oktober i fjor ja, er du på noen av bildene eller ? :P

Ja, jeg er nok det gitt :oops: . Husker ikke i farten hvilket av dem, men jeg tror jeg var med på det ene av bildene der ja... Jeg var en av gutta som leide bobil for anledningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja såg i FAHRFREUDE at der hadde vært liv å røre i oktober i fjor ja, er du på noen av bildene eller ? :P

Ja, jeg er nok det gitt :oops: . Husker ikke i farten hvilket av dem, men jeg tror jeg var med på det ene av bildene der ja... Jeg var en av gutta som leide bobil for anledningen ;)

Hehe. Var rune som knipsa bilder ? Bobil er tingen 8) Var bortreist så jeg fikk ikke med meg spetakkelet :P

Ontopic:

Ikveld skal jeg prøve å få løsnet restene av rør/ledninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Rune var en ivrig fotograf der han.... :) Kansje litt VEL ivrig utpå kvelden ;) Men det var skikkelig morsomt, og jeg kommer igjen med bobil i år også :D

Hehe.. bra! :D

Fått montert og starta opp? 8):lol:

Haha.. skulle ønske!

Har vært litt hektisk i det siste.. flyttet inn i leilighet osv.

Jobbet i hele gårnatt og ble ferdig med all demontering! Nå gjenstår det bare å løsne motorfester og girkassetravers så er det bare å løfte den ut!

Det skal etter planen skje imårgen! Må bare på tess å handle sjakkel og stropp! Håper alt går bra [-o<

Hvor mye veier desse m20'ene egentlig ? 130-140kg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en slik løftesling, da kan du justere vinkelen på motoren akkurat slik du vil og det går superfort å løfte inn og ut motor:

Jeg har en slik Stian, og jeg mener på at jeg betalte over en tusenlapp + moms for den. Spørs vel om Vibe som verken har sjakkler eller løftestropp vil investere i slikt utstyr. Tydeligvis så bytter han ikke motorer hver dag, siden han ikke har slike ting liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en slik løftesling, da kan du justere vinkelen på motoren akkurat slik du vil og det går superfort å løfte inn og ut motor

Det der hadde absolutt vært det beste! Vertfall når girkassa henger på!

Skal prøve først uten! Om jeg ikke lykkes blir en slik under vurdering..

Jaja.. fikk ikke kjøpt meg løfteutstyr idag :( Skal se om jeg får lånt meg noe søndag.

Gspakken jeg hentet igår

bilde0529nw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en slik løftesling, da kan du justere vinkelen på motoren akkurat slik du vil og det går superfort å løfte inn og ut motor:

Picture029.jpg

Var ikke noe dritt heller den motoren som hang der :)

Noen som har erfaring med elefantjekken som selges på Torsov?

Tror ikke akkurat at jeg skal sette inn igjen motoren min med traktoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott bil du har der!! :D Må si fra viss du skal selge :wink: Men er det en grunn til at du valgte M50B25 motoren? de fleste som legger seg ut på en slik jobb bytter jo som regel til en enda større motor!!

keep up the good work 8)

Takktakk!

Grunnen er nok økonomien! Skulle det vært noe større hadde det nok blitt en M motor. En M motor er dyr + bremser + understell + diverse annet! Men jeg skal aldri si aldri.. kansje jeg går lei m50'en en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...