Bmw520touring Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Meget bra bil...Behold den fin:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Vil anbefale deg å endre festepunkt til selene dine. I monteringsanvisningen til mine 4 punkt seler står det at det skal være maks 15 grader "knekk" Er klar over at knekken er litt over kravene, men skal snart gå over til orginalstoler igjen så vil ikke begynde å lage nye hull osv i hattehyllen. Fant det enklest å bare bruke orginale festepunktene til beltene bak, har sett mange bruke disse. Meget bra bil...Behold den fin:D Hehe, takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Meget god aks da med 2,93. Hva er utvekslingen på M50 kassa di? Det er en kasse ifra E34 525i, så da er det vell 1:1 i 5 gir. Klarer ca. 75kmt i 1gir, og 105kmt på 2gir med orginal turtallsperre, så utvekslinga er passelig syns jeg Fint at man slipper å gire til 3gir for å teste 0-100kmt. Før hadde jeg 3.73diff, og klarte ca.200kmt toppfart. Ja greit å ikke gire opp til 3 giret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 E30_Dale, da kan du tenke deg hvordan Touringen min er med 4.27 utveksling. : ) (Det er hva jeg har kommet frem til, da merkeskilt mangler) Hvorfor har jeg i det hele tatt 1 gir .. Tar igang like greit i 2 gir : S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Har ikke tenkt over hvilken utveksling du har på touringen, må da vere vanvitti korte gir! Husket jeg sjelden brukte 1gir for å ta løs med 3.73 diffen når jeg hadde den Har du testet toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Beregnet toppfart er vel ca. 160km/t . : ) hoho Ja, bruker for det meste 5 gir i alle fartssgrenser. 30 sonen, så kan jeg bruke 4. Litt som automat gir igrunn. Girer sjeldent. Ble litt vel masete ned til Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Eu godkjent idag med null feil Godt å tenke på at det er 2 år til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 hvor har du kjøpt spylervæsketanken? finner den ikke hverken på koed eller gs... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Kor du kjøpte filten henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 hvor har du kjøpt spylervæsketanken? finner den ikke hverken på koed eller gs... =) Det skal vell både koed og gs ha, vertfall gs Kor du kjøpte filten henne? BilXtra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 *må ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Likte denne bilen SYYKT godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Da var alpinaen lakkert og montert Denne bilen har blitt farlig fin! Vil tro den duger ganske greit kjøremessig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Takk for det:) Nå er den senket igjen etter eukontrollen, hatt på godhjula og laga til bumpstoppa bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Fikk du godkjent ordninga du hadde laga til i baksetet? Tenker da på fjerning av bakseter samt selene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå