fastbmw Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 ViBe^ : har no budd i ørsta i 3 veker og kan ikkje fatte å begripe korleis du kan ha så god bilsmak når det KRYR av stygge biler der?? Har foresten sett etter bilen din men den kan neppe vere ibruk Skal vere i ørsta i 2 veker til så eg får holde auga opne
smaavilt Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 håhå.. janei må sei ej ELSKA bilane til McVidar å Vibe^ ka tid du skal gå over min bil dåå Sindre?
ViBe^ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Hørest bra ut blirkje øydelagd heller om en legge låke på? blir vell ikkje herda då? Neida bruke å legge gaffateip rundt låkket så det blir tett i tillegg so det går bra Jævlig strøken og fin E30 du har der.. Takker Bildeler over hele huset....hehe, kan ikke ha dame du.... Dame har jeg og hun takler det faktisk ganske bra Inn på soverommet står panseret oppetter veggen, bare selve gangen som er bildelfri
ViBe^ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 ViBe^ : har no budd i ørsta i 3 veker og kan ikkje fatte å begripe korleis du kan ha så god bilsmak når det KRYR av stygge biler der?? Har foresten sett etter bilen din men den kan neppe vere ibruk Skal vere i ørsta i 2 veker til så eg får holde auga opne Utrolig mye STYGT på veiene her om vinteren, det skal jeg være enig i, men om sommeren er her veldig mye fint. Kom hit du i juli-august, da er det nok litt annleis Bilen blir ikke i bruk før til mai håhå.. janei må sei ej ELSKA bilane til McVidar å Vibe^ ka tid du skal gå over min bil dåå Sindre? Når du har dreia en veiv til meg veivind
fastbmw Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Er jo noken par e36'er her da, i skrivende stund paserer det 2 stk forbi statoil nå... kass biler som dukker opp om sommeren då?
ViBe^ Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Er jo noken par e36'er her da, i skrivende stund paserer det 2 stk forbi statoil nå... kass biler som dukker opp om sommeren då? Opp på fjordtorget du "bor"? Det dukker vertfall opp en flåte med e30 E30 M3, E36 M3'er, 850csi, S2'er, masse tyskerstål. Så har vi jo amcarklubb her også da, så det er jo litt av hvert her
fastbmw Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Eg bur oppe på Furene på Åm trafikkskule.. S2'en og 850csi'en såg eg her i forrige veke neste veke tar eg 328'n opp hit om det ikkje er så masse snø
Vidello Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 ViBe^ : har no budd i ørsta i 3 veker og kan ikkje fatte å begripe korleis du kan ha så god bilsmak når det KRYR av stygge biler der?? Har foresten sett etter bilen din men den kan neppe vere ibruk Skal vere i ørsta i 2 veker til så eg får holde auga opne Kan låve dej en bråte me fine bila når sommaren e hær... Få folk so he bilane sine ute på vinteren, dei fleste ste vinterlagra
fastbmw Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Jasså jasså, bruker ikkje min på vinteren sjøl so skal ikkje klage .. bra noken har vet å ta vare på bilane.. komt noke lenger på turbo konventeringa ViBe^ `?
smaavilt Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 leeer haha, neei gler mej til felga vertfall blir vell om noken weeks
cornelius Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Ble ikke helt klok på et par ting Brukte du bremsekraftforsterker fra ix eller golf? Og ble det radiator fra E39 eller 328?
ViBe^ Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Jasså jasså, bruker ikkje min på vinteren sjøl so skal ikkje klage .. bra noken har vet å ta vare på bilane.. komt noke lenger på turbo konventeringa ViBe^ `? Turbokonvertering? Har jeg ikke begynt på å har heller ikke planer om, tror jeg Må ta med 328'n neste veke ja, meldt fint vær!
ViBe^ Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Ble ikke helt klok på et par ting Brukte du bremsekraftforsterker fra ix eller golf? Og ble det radiator fra E39 eller 328? Jeg har brukt golf forsterker, den er så liten at man ikke trenger å flytte noe på den. Men synst pedalen ble kansje litt veel hard, så IX forsterker er under vurdering. Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg kjøpte en E36 M50 radiator nå hos KOED i danmark, og den er like stor som en e39 radiator på GS Bildeler. Alle e36 radiatorene på Gs er like, altså mye mindre enn de på koed, jeg fårstår ingenting. Noen som har en forklaring? Annen leverandør kansje?
fastbmw Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Synst eg leste i mcvidar sin tråd om att du skulle bygge turbo, kanskje eg misforstod.. ja 328'n er å sjå i ørsta's gater neste veke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå