Bollemus Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Ja det går kanskje mot den veien ja.. Kanskje litt uvanlig men jeg må inrømme jeg savner den gamle kassa. Har nå en strøken e36 92 318is med mye bedre komfort enn i min (X) e30 86mod 325, men kreftene da? Følelsene med asfalten osv.. Har nå slengt meg inn i debatten om bytte motoren med en 325 for å få igjen 6'ern, men jeg likte den gamle godt, selv om den jeg har nå er nyere og bedre bil. Meninger noen? Er jeg helt på trynet nå? Litt forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 du sier noe der.. ikke noe som en e30! faktiskt lurt på det selv.. hadde en helt grei e30 325 selv.. men da den ble smelt.. endte jeg opp med e36.. men ville nok heller satsa på e36 med litt større motor... selv om det er et vanskelig valg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 hvorfor kan dere ikke trimme litt på 318is motoren...... 140 hk i sug gir da vel litt med turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Gå for E30 såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå