M3cabriolet Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 vurderer å selge grenrøret, etter noen kommentarer mistenker jeg at det dreper m3-hestene... funker sikkert bra på 320 og 325! ko med et bud da, men forvent ingen fantasipriser, dette er helt flett nytt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Har samme type til min og de er mye større enn originalen. Ble ganske overraska når jeg så hvor liten originalmanifolden er Når det gjelder M3 vil jeg tippe du har rett ja, M3cabriolet. Disse på bildet fungerer fra 320 til 328 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Har samme type til min og de er mye større enn originalen. Ble ganske overraska når jeg så hvor liten originalmanifolden er Når det gjelder M3 vil jeg tippe du har rett ja, M3cabriolet. Disse på bildet fungerer fra 320 til 328 hvis jeg ikke husker feil. Gir det mye mere effekt når du monterer grenrør på m50b25...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Mye gir det ikke, kommer an på hva du har fra før. Merkes litt på mellomregisteret pluss en litt dypere lyd. Du som har 325 vil nok merke dette ytterligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 hvilkent merke er det, siden ingen pris, 1000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 de kostet 6563 kr når jeg kjøpte de... http://www.osbildeler.no/produkter.asp? ... fektanlegg 1000,- er aaaalt for lite, da henger jeg de til pynt i garasjen i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 sia det er jul so byr no eg litt høgre... 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 hvilke muligheter er det for å få brukt dette på en m20b25 motor? vil dette bli vanskelig? =\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 hvilke muligheter er det for å få brukt dette på en m20b25 motor? vil dette bli vanskelig? =\ det vet jeg ikke desverre... er vel noen andre her som har peil på dette? skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 skal vanskelig gjøres, blir ihverfall litt feil vinkel og fester såvidt som jeg kan se.. men ka slags pris kunne du tenkt deg for grenrøret m3cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 hvilke muligheter er det for å få brukt dette på en m20b25 motor? vil dette bli vanskelig? =\ det vet jeg ikke desverre... er vel noen andre her som har peil på dette? skrik ut! Dette grenrøret passer til m50/m52 med og uten Vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 ikke tilsalgs lenger! OS bildeler tar de tilbake og refunderer penga, da det er de som har sendt meg de, selv om jeg sa at jeg ikke vil ha de om det blir mindre effekt som er resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå