maxbjarne Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Har en 1989 525 motor, og jeg lurer på om det ikke skal være en føler på girkassen ett eller annet sted? Noen som vet hvor alle følerene er og hva de er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 du har en ryggelysbryter da.. på høyre siden på din å sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Okei. Er det ingenting til turtelleren som skal på der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 nei.den sitter ikke der.. er bare ryggelysbryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Skjønner. Tusen takk! Hvor er da den til turtelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Den sitter på svinghjulet på bilen din. har du problemer med turtallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Turtelleren rørte seg ikke da jeg endelig fikk start i går kveld... Kan jo ha noe med at jeg har byttet instrumentpanel i bilen, d gamle hadde en klokke der turtelleren er nå. Men hvordan skal jeg få det til å fungere? Var forresten en sinnsykt deilig lyd av BMWmotoren:) (har ikke hatt BMW før) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå