Toro Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 das auto hat kopfdichtung schaden das motor läuft einmalig sonst das auto ist in super zustandt Det er en annonse til en tysk 325i, men jeg skjønner jo ikke tysk fint hvis noen kunne oversatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hmm... prøvde å skrive det inn på www.freetranslation.com... vet ikke om det hjelper, men her har du resultatet på engelsk: the car has damage runs is accrued head sealing the motor uniquely otherwise the car in super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 hehe... sjølv om eg har hatt tysk i tre år, var det einaste eg fekk ut av det der: Bilen har skader, men motoren er i super tilstand.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kan det være frontskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Motoren har dårlig toppakning,men går ellers utmerket. Bilen er i er i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 das auto hat kopfdichtung schaden das motor läuft einmalig sonst das auto ist in super zustandtDet er en annonse til en tysk 325i, men jeg skjønner jo ikke tysk fint hvis noen kunne oversatt Jeg tror det står følgende: Bilen har toppskader, altså enten toppfilter eller noe sånt, men ellers går motoren fint og bilen er i tipp topp stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Motoren har dårlig toppakning,men går ellers utmerket. Bilen er i er i god stand. okey, takker:) bilen så rimelig strøken ut, men det blir vel kanskje litt langt å kjøre den fra tyskland og helt hjem med gåen topp pakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå