Bare_egil Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 hei er det noen som har noen fine/ fete bilder av e30? trenger noen jeg skal printe ut som plakater. Så hvis noen har noen fine så er det bare å sende på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 http://images.google.no/images?hl=no&q= ... a=N&tab=wi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 på google er det bare dårlig kvalitets bilder, trenger noen som er litt større, siden jeg skal lage plakater av dem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hmm.. Kommer selvsagt an på plakatstørrelse du skal ha, men du må nok da ha -originalbildene- fra en som har tatt bildene isåfall. Du må ha høy oppløsning og høy DPI. Ellers blir det fort kornete. Dvs.. helst skal bilde ha blitt tatt med et speilreflekskamera (digital/analog), dette pga da høy DPI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hmm.. Kommer selvsagt an på plakatstørrelse du skal ha, men du må nok da ha -originalbildene- fra en som har tatt bildene isåfall.Du må ha høy oppløsning og høy DPI. Ellers blir det fort kornete. Dvs.. helst skal bilde ha blitt tatt med et speilreflekskamera (digital/analog), dette pga da høy DPI. klarer meg helt fint med bilder fra 2-3 megapixel. Har fått bruk bare bilder av det...så hvis noen har noen liggende så er det bare å sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Har noen bilder av min gamle i mitt galleri... du får sjekke de ut og sende meg en PM så kan jeg i deg de i litt større format om det er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Har bilder av min og.. Gje en lyd hvis du trenger noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Bare å sende dem på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 eller gå på http://www.e30.de trykk på Fotostories så er det masse bilder av e30'r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå