jlien Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Har nettopp kjøpt min første bil:D 316 -86 modell Ikke den heftigste, men jeg er dønn forelsket!! Er (bare) 17 men i februar får jeg lappen! Det blir fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 gratulerer med ny bil og riktig merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Gratulerer Forelsket i bilen allerede......he, he! Vent til du får kjørt den litt! E30 er artige å kjøre, spesiellt på svingete veier! Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Gratulerer med ny bil! Ta godt vare på den og lykke til i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Eneste planer jeg har foreløpig er nye felger, fikse tåkelys og kanskje senke den litt! Men that's it! Ikke noe kebab-tralle her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Eneste planer jeg har foreløpig er nye felger, fikse tåkelys og kanskje senke den litt! Men that's it! Ikke noe kebab-tralle her i gården Der har du rette holdningen ja! Støtter deg fullt og helt på d ja E30 blir forøvrig utrolig pen bare med 60/40 senk og noen fine felger. Lykke til i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Lykke til da! Bra noen har litt ålreite planer for en E30.. Er ikke igjen mange cleane urørte E30'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Grattis med ny bil. Du aner ikke hvor hekta man blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Meget godt valg av bil. Meget fornuftig. Kjøp noen fine orginale falger... det blir altid best. Lyche Til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Gratulerer med ny bil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Grattis med ny bil. Den så jo helt sjef ut. Jeg skulle ha hatt en slik når jeg var 17... jeg fikk bare en Fiesta..., men funket det og. Kjør forsiktig på glatta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 gratulerer med ny bil, og lykke til med lappen i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 ikke ta det for gitt å stå... Husker første gangne.... da strøkjeg lite moro det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Gratulerer med ny bil! Virka som ein fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå