stianosthus Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Selger en kupèviftemotor for `91 E36 med klima. Kjøpt brukt hos gs for 1300,- bud over 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Argh og helvette...! Også jeg som trenger en til en uten klima! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Typisk Dritt å kjøre uten varme i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 M-m. For... blir veldig veldig fort dugg nu, og da er det ikke gøy. Jeg kan jo miste lappen i 3mnd hvis jeg kjører uten fri sikt pga bl.a. dugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Bare å kjøre med vinduet på gløtt og pusseskinnet i handa Verre når det er 10- ute.... stålis innv/utv Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå