øystein Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Er på jakt etter en 325 e 30 og kom over denne. Er det noen som har vært borti denne her? Isåfall ...kom med det. Greit å vite litt før jeg må reise land og strand:) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=941293 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 så fin ut den da...selv om jeg ikke er helt fan av rumpa på den utgaven der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 hva tenker du på? I forhold til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Ingen? Hjelp meg da...må få meg BMW igjen. At jeg solgte den jeg hadde er kanskje noe av det DUMMESTE jeg har gjort i livet Angrer som en hund!!F... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 hva tenker du på? I forhold til hva? i forhold til den som har fått faceliften.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 så fin ut den da...selv om jeg ikke er helt fan av rumpa på den utgaven der;) Heilt einig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg