bmwdude Skrevet Desember 6, 2005 Skrevet Desember 6, 2005 -E36 idividual,,,,,, -Er nå unner full opp pussing.. -påbygget m3 style -karcher leppe. -Ny lakk, samme farge men med metalic og purle effekt. -carbon panser -m3 luft inntak i begge sjermer. -Nytt efekt anlegg -øye lokk oppe å nede -Nye hella lykter -Nye felger -soting av alle ruter -nytt senkesett -STOR motor -sports intriør (recaro) 6 punkt.. -skal lakkere gult visse plasser av dæsjen. Rundt der denn er delt ved instrumentene...... Bilen er på vei, og lakket i ny farge
_CoZm|C_ Skrevet Desember 6, 2005 Skrevet Desember 6, 2005 ska sej.. gamlebilen te ein kompis d.. lenge te du får i m3 motoren? lyke te..
bmwdude Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Skrevet Desember 6, 2005 motr og allt blir montert i i løpet av vinteren,., har bilen på bukker nå,. så blir noen forandringer der flørst
bmwdude Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Skrevet Desember 6, 2005 skal lakke bilen om igjenn,., stylinga som er lakkert der,., er jo ikke i samme farge (skjørtene) så dette skal jeg lakke i vinter... vurdere å hive metalic i!! Men jeg vet ikke om det blir så poppulært siden d er en orginal m3 farge!!!
_CoZm|C_ Skrevet Desember 6, 2005 Skrevet Desember 6, 2005 ja.. vett at lakken såg litt rar ut noken plassar.. men e jo lettare / billigare å lakkera den i den orginale fargen.. men spørs jo egentli d om det er så nødvendig viss du ka ha på ein aen styling enn orginalt... Kass front ska du ha på? kercher? e kje den m-tech fronten go nok? men glede meg te å se det ferdige resultatet!! blir sikkert knall..
bmwdude Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Skrevet Desember 7, 2005 skal lakkes i orginal farge,., jeg skal lakke en spesial klar lakk,., med dobbel efekt og kalles ripe fri,., kan hive denn i boksen på 40 krader og små riper er vekk, å lakken skal blid som ny igjenn da
bmwdude Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Skrevet Januar 2, 2006 Ny gul farge til bimmern Lakket fronten for å se,., denne gul fargen så litt mere gulere ut (Metalic) og Ripe fri klarlakk skal jeg fremmdeles ha på hele bilen... Noen av god sakene til bmwn,, M3 front fanger (karcher leppe) Angeleyes lykter, Øyelok oppe å nede.................. Nye sjermer (m3 luft inntak).....
///MoePower Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Se der ja! Ble jo riktig fint det der får en si Skal du montere M3 riller i forskjermene eller? (ser at du har skåret hull i skjermene) Blir nok fint! EDIT: Hadde visst ikke lest ordentlig gjennom gitt.. Så var det det med å lese før man komenterer da Gikk visst glipp av dette da jeg bladde forbi: Nye sjermer (m3 luft inntak).....
bmwdude Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Skrevet Januar 2, 2006 Hehe jeg fikk lakt det inn litt mere på stell nå Flere bilder og info om bilen kommer ettervert... skal bare få denn litt mere i sammen først...
John H Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Dette kan jo faktisk bli BRA! Fargen på fangeren du har lakka såg bedre ut spør du meg..
bmwdude Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Skrevet Januar 2, 2006 ( SPORTS SETER I SVART VELOUR) Foresten,, Vis noen som er interesert i di to sport stolene jeg har på bildet så gi bud! Helt 100% strøkene...
bmwdude Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Skrevet Januar 2, 2006 Dette kan jo faktisk bli BRA! Fargen på fangeren du har lakka såg bedre ut spør du meg.. Ja jeg vet,, synest å denne gul fargen blir mye finere.. denn orginale dakar gule er så matt i fargen i forhold...
John H Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Ja, enig..ser veldig matt ut..Kjør knall gul du!
bmwdude Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Skrevet Januar 2, 2006 Ja, enig..ser veldig matt ut..Kjør knall gul du! John H: Har du noen tips for noen stoler som hadde passet bilen min,, er ute etter 2 recaro seter i svart å gul må være justerbare,, for kan jeg få kjøpt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå