Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hey, bmwdude, du har satt framdekkene dine feil. Rotosjonsretningen er jo bakover...

hehehe jaa jaa,, jeg vet,,, bare no dritt felger som står på for at bilen skal stå på jul,,, di felgene skal jeg brenne eller kvittes allikavell,, :)

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hey, bmwdude, du har satt framdekkene dine feil. Rotosjonsretningen er jo bakover...

hehehe jaa jaa,, jeg vet,,, bare no dritt felger som står på for at bilen skal stå på jul,,, di felgene skal jeg brenne eller kvittes allikavell,, :)

OK, da er det jo ikke noe å bry seg om..Uansett et kjempespennende prosjekt. Legg ut bilder etterhvert som bilen tar form :D

Skrevet

Nå skal jeg lakke bilen i morgen natt.. tror jeg skal rekke det.. kom gjust hjem nå fra jobb,,, har pusset å gjort klar delene i hele kveld,,...

Skal se om jeg kan få ordna camera.. ligger hjeme oss foreldrene mine...

Tenker bilder kommer til helgen eller i neste uke

Skrevet
ja pong:P nå vil jeg se bilder... snart klar for noe garasjelakk?, må ha skjørter og felger og litt div lakka snart, ble jo flott sist du var te på den svarte min :D

hehe skal jeg lakke i garasjen?

Ja joa,, bled jo greit nokk det,,, men blir d no sølv farge så er d skummelt,,

Er hjeme en tur i mandal nå,,, reiser inn igjenn på jobb i morgen, og håper at jeg rekker å legge ut bilder av denn da... litt mye å gjøre på jobb nå... mange idioter som kræsjer heletiden, har vært mye lakk jobbing på meg + kvelder på min :P

men lover å få inn bilder til mandag

Skrevet

Takk :)

Et reklamebyrå var her i dag,, var å tokk masse bilder og no måling på bilen,,, kommer vist litt dekaler på denn,, skal ha firma logoen ;)

Vinge å bak fanger er snart klart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...