sassion99 Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hei! Legger ved en link av bilenn jeg lurer på om jeg skal kjøpe! Det følger med tilstandsrapport, så det jeg lurer på er om denne bilen er et godt kjøp! Er det noen som vet sånn ca hva det vil koste for å få bilen stand (fikse feilene i tilstandsrapporten). www.crifo.no ---> klikk på personbil----> klikk på bmw 520ia 1991 mod Der inne står d meste om bilen! På forhånd takk Dag Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Tja det er jo mye bil for pengene Kjøper du denne kan du jo selge den i deler og tjene på det. Men skal du reppe den så er det jo en del å gjøre. og det koster mere en det smaker. Hadde jeg kjøpt denne bilen hadde jeg fikset det som er viktig sikkerhetsmessig, og solgt den vidre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Det blir nok litt kronerulling her ja. Personlig så ville ikke jeg ha kjøpt denne på grunn av alle merknadene, tror ikke det er noe særlig lønnsomt å sette denne i stand (med mindre du har en buske i hagen som det vokser penger på) Det finnes flere fisk i havet vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 NSS, feilene står jo i tilstandsrapporten. Men ja.. syntes det så ut til å være litt skumle feil. At bilen koker er jo ikke akkurat positivt. Det kan være både enkelt og vanskelig. Har den vært slik lenge er det jo fort en fare for toppakning/skjevhet/sprekker i topp, etc.. Kan fort bli dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 NSS, feilene står jo i tilstandsrapporten Gikk ikke inn på linken jeg Men den var jo ikke akkurat i perfekt stand da Og den har jo ikke skilter, tror den der blir dyr :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 NSS, feilene står jo i tilstandsrapporten Gikk ikke inn på linken jeg Men den var jo ikke akkurat i perfekt stand da Og den har jo ikke skilter, tror den der blir dyr :/ Dessuten koster det vel en del å få den registrert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå