Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Her er nye vinterbilen min, det er en 84 modell Suzuki 410. Har gjort endel med den så jeg måtte bare legge den ut her, hehe... Kjøpte bilen for 1500kr og da var det bare ei ramme med masse rust på! Etter 14 dager med sveising, sparkling og lakkering ser den ut som på bildet, hehe... Jeg har bygd tak og vegg og i tillegg laga nye kanaler og hjulkasser. så det er nå en ganske lun bil! og så er rutene sota med den mørkeste filmen jeg fant, 4% lysgjennomtrengning, altså 96% sota Lakkerte bilen selv i verkstedet og syns egentlig fargen blei tøff, Nachtblau heter den. dette er IKKE et prosjekt så derfor legger jeg den ikke ut på prosjekttråden. Kom gjerne med innspill og meninger, positive og negative! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Kul kjerre..Kan leke litt der det er litt snø også,og det er jo gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 hehe..så morsom ut den der:) slipper å tenke på subbing nå verfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxbjarne Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 En kamerat av meg hadde en sånn, vi veltet på tak med den opp ei skråning. Heldigvis hadde han montert veltebur:) Morsom bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Veltebur kommer Har hørt at disse velter lett så jeg tar ikke sjansen, hehe.. men en artig liten vinterdoning tror jeg det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Knalltøff! Får nok mer enn 1500,- for den nå! Driver og bestiller deler til "vinterbilen" min nå jeg, Sportagen til dama. Skal ha på noe lignende disse på fremhjulene: Skal visst tåle litt mer enn de originale som har tatt kvelden, så da blir det 4WD for real igjen. Da skal jeg ut slik som disse Sportagene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Du får komme deg til Skien til helga da vettu Gunnar, da er det herjing med 4x4 på Flittig, altså der det nye motorsportanlegg kommer, på vei mot Luksefjell! 20minutter å kjøre fra Skien sentrum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anja Olsen Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei Jarle! Synes den var veldig fin jeg Grei vinterbil det til prosjektet ditt er ferdig! Blåfargen var drit tøff!!! Kansje jeg skal ha den på bimer'n? Klemz @ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anja Olsen Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei Jarle! Synes den var veldig fin jeg Grei vinterbil det til prosjektet ditt er ferdig! Blåfargen var drit tøff!!! Kansje jeg skal ha den på bimer'n? Klemz @ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 hva gikk igjennom hodet ditt når du kjøpte en Kia, Gunnar ? er ikke det kjennt for å være noe av det verste man kan eie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hei Jarle!Synes den var veldig fin jeg Grei vinterbil det til prosjektet ditt er ferdig! Blåfargen var drit tøff!!! Kansje jeg skal ha den på bimer'n? Klemz @ Den ser mer lilla ut på ordentlig, blir så blå på bilder, irriterende Hehe... jaså, så nå er du innpå her? hehe... må få ferdig bilen din snart da Rudskogen venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hadde faktisk ca sånn farge på en e30 jeg hadde en gang i tida.Fin den syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Den var skikkelig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hehe, morsom vinterbil! En kompis av meg hadde en sånn, velta hele tiden Fjeringskomforten er fraværende på den eller? Litt kort akselavstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 det rister godt kan man si og bilen er veldig "nervøs" å kjøre i høy fart (høy fart med denne bilen er 80km/t ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå