JE Motorsport Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Som noen sikkert har fått med seg fra en tidligere tråd, så var jeg for en tid tilbake å fikk se på noen bilder hoss politiet av typer som stemte med beskrivelsen av vedkommende som stakk av/stjal bilen min. Jeg gjenkjennte han på bildene jeg fikk se. Han har nå vært i avhør hoss politiet, hvor han først ikke ville si noe særlig. Men hvor han etter hvert tilsto at han var den skyldige Han hadde noen saker fra tidligere på seg og må møte i retten i januar Forsikringsselskapet har også søkt regress, så vi får håpe det kommer til å svi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 KJEMPE BRA! drit bra. kult ass, kjipt for han hvis han får erstatting.... er du redd for represalier eller noe eller driter du i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Bra at saken endelig ser ut til å ordne seg. Får håpe regressen svir skikkelig for tyven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 KJEMPE BRA! drit bra. kult ass, kjipt for han hvis han får erstatting.... er du redd for represalier eller noe eller driter du i det?? Nei,ikke redd for det PS:begge naboene mine er politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Forsikringsselskapenes straffer ham nok så det svir på pungen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Herligt! Får håpe han kommer til å få svi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 ok, det høres veldig bra ut. jeg tenker det er kjipt å gå rundt å være redd liksom. Har du pusja mye på politi og forsikring eller? det gikk ganske radigt dette her egentlig, har erfaring med både snut og forsikring og dem er ikke serlig raske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Gode nyheter! Håper han får svi økonomisk! Hva skjer med disse andre som kjørte bilen når politiet, og bimmers jakten ble sluttet rundt 328'n? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 MEGET bra Joar'n! Dette var en ordentlig glad nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Spørsmålet er om tjuven er betalings dyktig da.Var det ikke prat på at det var en litt sånn luguber type det der da,eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Herlig å høre at det løste seg Endelig en form for rettferdighet! Håper du får igjen det du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Gratulerer... Crime does not pay off.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Spørsmålet er om tjuven er betalings dyktig da.Var det ikke prat på at det var en litt sånn luguber type det der da,eller husker jeg feil? Ehh..Han stjal en bil på den frekkeste måte... tror han er litt luguber ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Godt å høre. Endelig et bevis som viser at rettsystemet fungerer. Var i en liten periode i tvil. Ikke alle saker som får like bra slutt. Håper det virkelig svir for den idioten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå