_Mayhem_ Skrevet Desember 8, 2005 Skrevet Desember 8, 2005 Da er jeg kommet til den avgjørelsen at golfen skal selges. Den skal selges grunnet overgang til BMW. Er litt lei av fremhjulstrekk. info om bilen: 1986 mod 280000 km GTi 16V 139HK ++ Ny lakk i sommer RS fanger foran 90 fanger bak Hvite 17" Rally-felger med gode 215/40-17 Toyo proxies dekk, nye i sommer Angeleyes lykter forran, org følger med Lexus lykter bak, org følger med Nytt 60/40 mm senkesett med tüv Nye skiver/klosser rundt om Stor stereo m. dvd Har også en del deler liggende som evt blir med bilen om kjøper ønsker det. Motoren starter lett og går pent. SKiftet olje og oljefilter i sommer. Bilen selges for 23.000kr Ved hurtig avgjørelse kan pris disk. Bilder kan ses på autodb.no : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=933534
Hylland Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 Flott golf... Har kjørt denne typen litt... Går veldig bra!
Arimanni Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 Flott golf... Har kjørt denne typen litt... Går veldig bra! Vist du tenker på olav sin så hadde den blant anna g-60 kasse og bremser.. Men dei går noko jevligt desse dar! Artig leikebil!
Hylland Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 Flott golf... Har kjørt denne typen litt... Går veldig bra! Vist du tenker på olav sin så hadde den blant anna g-60 kasse og bremser.. Men dei går noko jevligt desse dar! Artig leikebil! Olav sin har eg jo nesten ikkje prøvd.. Har ein venn av meg som hadde slik bil... Han hadde og Golf 3 GTI 8v med 115hk.. Gjekk rimelig bra den og...
Kristian Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 golf 3 gti 8v går dårlig i forhold til golf 1 og 2.... beklager OT.
Arimanni Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Den bilen som _Mayhem_ prøve å selga her er den råsete av Golf 2 GTI 16V. Det er blant anna fleire hk i denne årsmodellen enn dei andre (ikkje spørr kviofor). Såg på bildene du hadde av bilen, og det einaste som var litt domt, var at det var den typen med "1" lykt.. Må ærleg innrøme at dei med "2" lykter er MYKJE finare.. Ein anna ting, er det Doch motor? Doch motorene er mykje meir slitesterke i forhold til dei vanlege... Digger dei bilane der! Ein dag skal eg ha ein sånn til leikebil!
_Mayhem_ Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Skrevet Desember 19, 2005 Er doch motor ja. Og disse motorene tåler jævlig med juling. Vet om 2 stk som har motorer som har gått over 380000km, disse tåler fortsatt en del hardkjør. Lettstartet og går pent. Har vel også en 2lykters grill med lykter som seff følger med bilen, og masse andre deler til den. Alt skal bort Men bilen blir vel i dag (mandag) fårhåpentlig vis byttet i en 92 mod 320i med mellomlegg. Går ikke den handelen i boks, er det bare å kom med biler, dere som skal selge. Seff kun BMW:) Og helst E36. Er det noen som har en E30 M3, så er heller ikke det og forakte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå