Toro Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 lurer på listeprisen på en 91 mod opel calibra Har en som jeg vurderer å selge. 8 ventilers, Ikke no spesielt utstyr, annet enn abs og takluke. 187 000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 tror ikke den ligger så høyt i verdi.. de bilene har rast i pris i det siste! mellom 18k og 30k tipper eg, og 16v mellom 25k og 50k. alt avhengig av stand! Ble solgt en for 20k her i bergen nå, helt ordinær 8v i ok stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ifølge dinside så har bilen listepris på 34 437kr, men det er uavhengig av 8v eller 16v. Inlegg nr 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ifølge dinside så har bilen listepris på 34 437kr, men det er uavhengig av 8v eller 16v.Inlegg nr 100 hvor fant du det på dinside da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 jo men det er jo i listen over biler til salgs på din side. ingen som har noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ifølge dinside så har bilen listepris på 34 437kr, men det er uavhengig av 8v eller 16v.Inlegg nr 100 hvor fant du det på dinside da? http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Man kan ikke sete prisen på sin bil etter den listen på dinside. Den er jo helt feil. Vist man har en strøken bil så er den mye mere verd enn det listen sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 listepris.as koster penger, men er nok mer å stole på enn dinside.no Hvis dinside-kalkulatoren finner en køddeannonse til 10000000 kr eller en annonse der prisen er 1,- så påvirker jo det søket. Dessuten så er listepris.as mer nøyaktig. Men da jeg skulle regne ut hvor mye jeg fikk igjen for bmw'en så viste listepris.as over 70k. tror jeg. Mens forsikringsselskapet sa jeg fikk igjen 58000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 denne bilen ligger med listepris 28000,- +- 3% iflg. eurotaxglass sin bruktbilbok! dette er den boken alle bilforhandlere bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 denne bilen ligger med listepris 28000,- +- 3% iflg. eurotaxglass sin bruktbilbok!dette er den boken alle bilforhandlere bruker! ja så var eg ikkje heilt ute å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå