Prephobia Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hallo. Jeg er ute etter skinintreiør til min bmw 318i 87mod. Liker godt det falska skinne som er litt løst, alså ikke sitter så fast inntil stolen. Vet någen hvor jeg kan få kjøpt dette? Link evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Tenker du da på typen som er i taxier og slikt? HTS (norsk firma) syr slike (skinnimitasjon). Kan kjøpes via f.eks. BilXtra. Men vær obs på at det koster litt. Tror komplett sett er 4k eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 og ser ikke ut i måneskinn. ta en titt på dette istedet, www.iggee.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 eriklepe, han sier jo han VIL ha dette pløsete opplegget såvidt jeg kan skjønne. iggee.com er tettsittende. Men er absolutt enig i at det ser mye bedre ut enn HTS sitt. Aller best er originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ludder look heter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 eriklepe, han sier jo han VIL ha dette pløsete opplegget såvidt jeg kan skjønne. iggee.com er tettsittende. Men er absolutt enig i at det ser mye bedre ut enn HTS sitt. Aller best er originalt.. jepp, inlegget mitt var litt anti HTS propaganda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 og ser ikke ut i måneskinn.ta en titt på dette istedet, www.iggee.com har du bestilt derfra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 nei, men har vært i kontakt med de. Som mange andre tar de feil av bmw-sportseter og bmw recaro seter. Disse er ikke like. De hadde derfor ikke setetrekk som passet recaro setene mine. virker seriøs nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 hmm. lurer på hvilke seter jeg har? du har ikke bilder av dine recaro? eller annen sammenligning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 og er det mulig å få de trekkene i dørene i samme farge derfra? passer jo ikke helt sammen med tøy i dørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 En kompis av meg kjøpte til sin E30, tror det var på Bilxtra, det kostet 2k komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 hmm.lurer på hvilke seter jeg har? du har ikke bilder av dine recaro? eller annen sammenligning... hvis det er e36 du har så tror jeg ikke den ble levert med recaro seter. ellers ligger bilder av mine til e30 i mitt album på side 9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 hvorfor ikke bare kjøpenoen nye seter - brukt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 En kompis av meg kjøpte til sin E30, tror det var på Bilxtra, det kostet 2k komplett. med dørtrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Grunnen til at eg vil ha et pløsete setetrekk er at eg faktiskt synes det er fint og passer gudd. Svarte pøsete skintrekk og kvite nakke puter synes EG er rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå