Sverrre Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Er det noen som har forgasser til min 316 E30 ligende? skulle gjerne hatt en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Er det noen som har forgasser til min 316 E30 ligende? skulle gjerne hatt en ikke for å si noe galt her, men jeg ville gitt opp de originale gasserne! Jeg hadde 316 forgasser og gassern kødda hele tida, jeg fikk tak dobbel weber og innsug som passa til denne. Det blei knall og det gikk MYE bedre enn den gamle! du kan også bruke forgasser fra sierra 2 liter (to-trinns med manuell choke) hvis du får tak i innsug da.. hør litt rundt så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 hvis ikke så har jeg forgasser til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 jeg har et par 316 gassere jeg også, men ville ikke anbefalt deg og holde på med de gasserne, du kommer til å bli lei, garantert! to-trinns webere er veldig stabile og lette å justere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 pris på ting da? du som nevte noe med sierra har en kompis som har en sierra 83 model 2.0 forgasser motor hva må jeg ha får å få dette til å passe ? hva skal du ha for gasser du som hadde gasser til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 det finnes insugg til m10 motorene som sierra gasserne går rett på, jeg vet ikke hvor du får kjøpt de eller om de fremdeles er i produksjon, men det finnes sikkert endel slike rundt omkring... Eller så kan du bygge om til innsprut da, men det er litt mer jobb, men absolutt ikke umulig, du bytter kun innsug og ledningsnett og monterer ei pumpe, jeg har alt du trenger til dette hvis det er interessant... Hvis du betaler frakt så kan jeg sende deg to stk 316 gassere, jeg er uviss på standen, men det er noen jeg fikk tak i etter at jeg fikk problmer med min, men rakk aldri prøve de pga jeg fikk tak i weber`n... men som sagt er de gasserne bare trøbbel.. har hørt om mange som har banna bilen opp og ned på grunn av disse... Det beste og letteste for deg er å prøve å få tak i et sånt innsug jeg nevnte, legg ut en annonse på BMWCCN, det er det mange som har mye rart liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 hva skal du ha for ting da? forgasserne ? hva med innspruting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jarle: pris på innsprøytingen da ? mye jobb eller lett? hva med pris på forgassere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 gs selger ikke gassere lengre heller for de er så utrolig dårlige.bytt til innsprut mener jeg absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 er det noen som har gasser så vil jeg gjerne kjøpe vist det ikke er for dyrt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Sandland Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg blåser liv i en gammel men relevant tråd her jeg.... det ser ut som chocke-spjeldet er det som forårsaker startproblemene mine. Er det noen som fortsatt har liggende en forgasser som passer? Er ikke motstander av å gjøre noe weber eller Sierra, men jeg skulle helst hatt bilen på veien ganske raskt uten å skru for mye custom. På forhånd takk. mvh, Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Forgasseren min fucker seg og:s noe som har noe modellnr. på den weber forgasseren som passer på m10'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå