Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Da har jeg endelig fått til en bedre hjemmeside..... si hva dere syns og sjekk ut bildene. Det hadde vært fint med litt meninger om bilen. Evt foreslag til endringer...nei forbedringer:) http://home.chello.no/~derloko/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Difuse bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Grei Word/Publisher/Frontpage-side, men må si meg enig med propan når det gjelder bildene - de er skikkelig uskarpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg sliter faktisk litt.. Bruker publisher men får ikke publisert i annet enn "webside, filtrert" format. Det gjør at bildene er i dårligere kvalitet enn jeg ønsker. Har du noen råd på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 jeg laget en 100 % flash side for en stund siden.... bare om BMW... kunne vært moro å legge den ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Enig her. Bildene er for mørke/diffuse, men ellers er jo siden ryddig og fin. Kanskje heller bruke Macromedia Dreamweaver. Der kan du legge ut bildene som du selv ønsker. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 hmm.. kansje det. Men jeg lurer på om jeg bruker publish feil. Det må da kunne være mulig å legge ut ting på nettet uten å måtte komprimere det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Kan nok sette det i innstillingene et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Hmmm... "Websikre" bilder (dvs, liten kB-størrelse) gjør ikke at bildene blir uskrape. De gjør heller at de mister mer fargeverdier. Overganger og slikt ser man mer som hakkete. Bildene blir ikke mer blurrete. Tror heller bare at fokusen er litt på bærtur. Dette er da en kamerating, og ikke en "webpublish"-ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Hos meg funket siden ikke i Opera, men i IE funket det bra... siden av tunglastet. Prøv og skift til Macromedia Dreamweaver, jeg er kjempe fornøyd med MD... lek deg med koder, få det til og fungere... det er sånn som er skøy Jeg har holdt på med hjemmeside laging i 4år nå... begynner og få til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå