Gå til innhold

Bytte lys i instrumentpanel og resten av konsollen?


Tubez
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å bytte fargen i konsollen i e46?

Har planer om å kjøpe ny instument klokke til bilen hvor turteller og km/h er i blått lys, hvordan får man resten av det rød/oransje lyset på vifteknapper osv i blått?

Er bare litt lei av det gammle gode bmw lyset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..no har eg blått lys i Passaten (noko som eg var kjempefornøgd med) men etter at eg kjøpe ein BMW og så må eg seie at belysningen i Passaten har miste "nyheitsverdien" og er berre blitt lilt simpel spør du meg...men det har du då ikkje gjort!!!! ;)

Ein fryd med raudt/oransje.

Dei fleste bilane har ikkje farga diode, men det er infestinga til dioden som gjev fargen...denne kan verte verre å bytte ut. Skal Google litt og sjå om eg finn noko på BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å bytte fargen i konsollen i e46?

Har planer om å kjøpe ny instument klokke til bilen hvor turteller og km/h er i blått lys, hvordan får man resten av det rød/oransje lyset på vifteknapper osv i blått?

Er bare litt lei av det gammle gode bmw lyset!

Tenker du noe à la dette?

IMG_3216_red.jpg

Modus 1

IMG_3213_red.jpg

Modus 2

Ser slik ut i dagslys:

IMG_3200_red.jpg

Lysene styres av dette "panelet" jeg har montert under rattet:

IMG_3202_red.jpg

IMG_3203_red.jpg

PS: trenger egentlig ikke noen innlegg om at dette ser grisestygt ut eller sirkus.. :? Har allerede en tråd på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt d, så faktisk litt sirkus ut ja, De jeg har funnet meg har ikke de røde strekene.

Det jeg lurer på er resten av lysene i konsollen i bilen vil ikke ha blått i klokken og rødt i resten, lurer på om det holder å bytte ut diodene eller om det er noe mer avansert et dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg som har gjort dette med en golf og en vento.. Vet ikke hvordan det er med BMW, men der tok han av de gamle og loddet på igjen nye med annen farge som han kjøpte på www.dioder.no.. Dette ble egentlig veldig bra.. Han byttet forøvrig fra grønt til rødt lys for å få BMW feeling over folkevogna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...