haakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 er muligens slakk i strammern til registerkjedet. er det dyrt å fixe? og bør det fixes pronto? mekanikern var ikke sikker for han synes den gikk veldig bra.var så lenge imellom hver tds at han ikke var sikker på hva som var lite og mye rakkling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 hele kjedet og noen smådeler må skiftes, er en hestejobb. Men delene koster ikke allverden! fikk beskjed at kjedet mitt kom ikke til å vare lenge, dette er for 12tkm siden. Det er ingen raklelyder av motor enda! Så jeg avventer det hele. Ove Skårland(OS) og Heggem mener jeg det var, sa at man hørte tydelig om det var på tide å skifte kjedet. Og man trengte ikke å skifte det før det ble lyder, men da haster det! Men vær ekstra obs med turtall på kald motor. Det er da det ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 fikk beskjed at kjedet mitt kom ikke til å vare lenge, dette er for 12tkm siden. Det er ingen raklelyder av motor enda! Så jeg avventer det hele. Nå har jeg hatt 3 motorer med motorhavari pga defekt register i den senere tid. Får hjem en 520i M50 i morgen eller mandag med samme suppa. Topp fucked opp og ventiler i mente sannsynligvis. Har reddet ikke mindre enn 2 !! M50 b20 som ble byttet i siste liten, samt jeg skal ta inn en 528 M52 nå før jul engang med lyd i registeret... Alt dette er i år faktisk. Så hvis du vil være en av de heldige så bytter du alt nå, så slipper du kostnaden med et registerhavari. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 har du noe ca pris på sånnt? må sette på verksted (og betale mva) Er bmw motorene litt lite holdbare? har hatt 2 biler med kjede og har aldri vært snakk om stramming el skifte selv etter 300.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Mener på at jeg ga pris på deler på rundt 3000 til den som jeg skal bytte på i neste uke, men det var også med ny toppakning da... Arbeid kommer i tillegg. Regner med det går en liten kveld å ta av/på toppen, bytte de ventilene som er fucked up samt å skifte alle registerdelene. Da blir glidere, strammere og både primær og sekundærkjeden byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå