venbus Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 maxzin oktanbooster til bilen din selges. dette stoffet er beregnet for bensinmotorer og gir bedre akselerasjon, smører og reduserer slitasje. smelter is og motvirker kondens, korosjon og driftsforstyrrelser. denne tilsettningen er meget drøy, en liter holder til 2000 liter drivstoff. har også stoff som er beregnet på diesel motorer..dette heter maxoil. send mail til vegardhenden@hotmail.com eller sms til 90513039. pris per liter 400,- (holder til 2000 liter) har også posjons flasker som holder til 100 liter bensin til 30,. pr/stk
Hakon Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 funker det til biler som går på Blybensin også ? er dette bare BS eller er det seriøse saker ?
venbus Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Skrevet Desember 10, 2005 dette stoffet fungerer også som bly-erstattning. beregnet på både blyholdig bensin og blyfri. jeg kan legge ut datablad på produktet i mårgen. reduserer drivstoff forbruket på ca 5-8 % ved normal kjøring. dette er produsert ved Norsk Kjemikal Teknikk. testet og dokumentert effekt.... legger ut datablad og tester på produktet i nermeste fremtid....
Gaute Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 maxzin oktanbooster til bilen din selges.dette stoffet er beregnet for bensinmotorer og gir bedre akselerasjon, smører og reduserer slitasje. smelter is og motvirker kondens, korosjon og driftsforstyrrelser. denne tilsettningen er meget drøy, en liter holder til 2000 liter drivstoff. har også stoff som er beregnet på diesel motorer..dette heter maxoil. send mail til vegardhenden@hotmail.com eller sms til 90513039. pris per liter 400,- (holder til 2000 liter) har også posjons flasker som holder til 100 liter bensin til 30,. pr/stk Holder 1liter "booster" til 2000liter bensin eller til 500liter bensin (som det står på etiketten du har lagt ut bilde av)? På etiketten står det heller ikke hva det egentlig er. Hva er det egentlig?
venbus Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Skrevet Desember 11, 2005 MAXOIL som er tilpasset dieselmotorer og bensinmotorer er beregnet for blanding en liter på 2000 liter. MAXIN som er mest egnet for bensinmotorer er beregnet for en liter på 500 liter drivstoff. dette er ett tilsetnings stoff som fungerer som energiforsterker til en forbrenningsmotor. fungerer i følge norsk kemikal teknikk som en kjemisk katalysator. renere forbrenning renere avgass renere drivstoff system øker akselerasjon smører og reduserer slitasje smelter is som kondensfjerner osv
opusx Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 dette er noe av det samme som bensin pillen. en luring som har funnet det for godt at han vil tjene penger på uvitende folk.. tror folk virkelig ikke at hydro, statoil osv. har gjort sitt beste for å utvikle en bensin som er optimal til din motor? når det sitter titals eksperter på område hver dag..
venbus Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Skrevet Desember 17, 2005 der tar du litt feil. som en tore topplokk på autotrim sier: ingenting som er masseprodusert er optimalt... det er altid rom for forbedringer. bensin og diesel fra pumpene er ikke så ren som vi tror. de fleste innen racing bruker tilsetning for blant anet høying av oktantall for å få bedre ytelse. dette stoffet gir 5 grader lavere tenntempratur for ex. skal putte inn raport fra SINTEF senere..
Steffan C Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 bensin og diesel fra pumpene er ikke så ren som vi tror. de fleste innen racing bruker tilsetning for blant anet høying av oktantall for å få bedre ytelse. dette stoffet gir 5 grader lavere tenntempratur for ex. skal putte inn raport fra SINTEF senere.. Skjønner ikke helt hva du mener med ren. Idag produserer man bensin og diesel etter strenge miljøspecer med hensyn til svovelinnhold, benzen og aromater. Disse miljøtiltakene er vel ikke alltid til fordel for de som driver med racing, og derfor må de tilsette disse kjemikaliene.
venbus Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Skrevet Desember 17, 2005 tenkte mest på vann innhold og smuss som faktisk er mer normalt enn vi tror. i diesel er det faktisk en god del bunnfall som vi ikke aner før vi har sett på filtere som filtrerer mye diesel.. jobber på norsjøen og har sett mange tilfeller. har også gårdstank som vi lett ser bunnfall når den er tom, de fleste ville ikke tro at drivstoff er så forurenset. kondens har også vert et problem ved bensinpumper på norska stasjoner. men det er mindre problem nå til dags. men maxzin og maxoil fungerer for ex for å fordrive kondens som er problem viss folk kjører på nesten tomme tanker om vinteren... i rapporten til sintef har de testet vinterdiesel og sommerdiesel med maxin tilsettning. da flammepunktet ble 6,5 grader lavere på sommerdiesel og 5 grader lavere på vinterdiesel. da blir den mer effektiv naturligvis. mindre forbruk ,lavere avgass osv
Steffan C Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 Det billigste å tilsette i diesel for å få ned flammepunktet er parafin. Jeg jobber på Esso raffineriet på Slagentangen, vårt anlegg produserer i hovedsak diesel. Bensin produksjonen er stort sett for utfelling av hydrogen som brukes til svovelrensing av diesel og fyringsolje. Eneste forskjellen på sommer og vinterdiesel er parafininnholdet. Det blir tilsatt parafin om vinteren for at dieselen skal tåle kulde(holde seg flytende). Men man skal være forsiktig med for lavt flammepunkt på diesel, da den kan bli for lett, og alt for tennvillig på de motorene med så høy kompresjon. Spec på flammepunkt på Norsk diesel er 60 grader.
gosh Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 dummeste jeg har hørt siden mjøsa brant! Dette er bare for å tjene spenn.. Da du heller oppi "driten" så "tror du" at det går bedre,.. bare driten!
gosh Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 MAXOIL som er tilpasset dieselmotorer og bensinmotorer er beregnet for blanding en liter på 2000 liter.MAXIN som er mest egnet for bensinmotorer er beregnet for en liter på 500 liter drivstoff. dette er ett tilsetnings stoff som fungerer som energiforsterker til en forbrenningsmotor. fungerer i følge norsk kemikal teknikk som en kjemisk katalysator. renere forbrenning renere avgass renere drivstoff system øker akselerasjon smører og reduserer slitasje smelter is som kondensfjerner osv
SIG Skrevet Januar 23, 2006 Skrevet Januar 23, 2006 dette er produsert ved Norsk Kjemikal Teknikk. Skal det liksom være positivt? Et produkt produsert av et enkeltmannsforetak har sikkert vært gjennom en omfattende kvalitetskontroll... Få se noe skikkelig dokumentasjon da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå