Gå til innhold

Felger E 36 -> E34 passer de?


BMW 4 EVER
 Share

Anbefalte innlegg

Standard ET på E34 er 20, og standard på E36 er 42, så ja du må ha 20-25mm spacere som er nevnt tidligere..

enig i dette, men jeg kjøpte en E34 skadebil som jeg slengte noen 17 toms "M3" felger på... Passa som en drøm de. Kan det være at det går hvis innpresset er akkurat i grenseland? For de felgene kom fra en E36 (og var kjøpt inn nye til E36), husker selvsagt ikke innpresset... Men han som kjøpte bilen av meg, fikk godkjent felgene på den bilen hos biltilsynet..

Har egentlig alltid fundert litt på hvordan dette gikk til, siden jeg er klar over at E36/E34 ikke skal gå om en annen egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at det er mange E36/E46 felger som blir levert med ET35 noe som går greit på E36, og hvis dette da var tilfelle, så er jo dette bare 13mm forskjell fra orignal innpress på E34.. Er du sikker på at de ikke subbet på innerskjermen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at det er mange E36/E46 felger som blir levert med ET35 noe som går greit på E36, og hvis dette da var tilfelle, så er jo dette bare 13mm forskjell fra orignal innpress på E34.. Er du sikker på at de ikke subbet på innerskjermen?

De subbet ikke i det hele tatt. Hadde faktisk 235 foran og 255 bak...

BTW, de felgene jeg har til salgs på forumet her (til E36) har også ET35...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk være tilfelle ja.. For jeg vet at på min E36 så er ET35 på 18" felger helt på grensa på hvor langt de kan være ute i hjulbua.. Og da hvis en E34 har god plass på inn siden av bua så bør det gå greit med så høyt innpress..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...