Gå til innhold

Sjelden 5`er i Norge...


antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert uten avgifter. Var heller ikkje noko prakteksemplar,såg nesten litt shabby ut. Motoren er då eit kunstverk, men det er ein anna sak. Denne bilen shina og stelt.....PERFEKT!

edit: eg starta å kikke på denne i går kveld...og skreiv svaret i dag tidleg. Såg ikkje at det var kome inn bekreftelse på at den var utan avgifter.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg tråden først nå jeg også, så svaret har vel allerede kommet opp Viko.

Det at bilen er uten sideblinklys trenger ikke bety noen ting. En del biler ble ikke utstyrt med det - rett og slett.

Har du vært og sett på bilen, ovex? Utfra bildene synes jeg lakken ser slitt ut.

Deksel mangler i motorrom, og Alpina-gulvmatter er ikke tilstede. Ellers ser interiøret greit ut.

Står det ikke Bilbutikken Kristiansand på skiltholderen?

En evt. kjøper bør spørre når turboene ble skiftet sist. Ellers kan en reparasjon på minst 20 høvdinger være nært forestående. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om motoren er godt bevart er 200.000 km helt ufarlig. Motorene er utrolig sterke. På min bil er turboene byttet sånn ca. hver 50.000 km. Så med 175.000 km, så er turboene skiftet 3 ganger på min bil. :-) I fjor monterte jeg dump ventil, for å gjøre et forsøk på å forlenge levetiden. En lakkjobb får man til under 15.000.-, biligere om man har en kompis med lakkboks - hvem har ikke det i dag. ;)

Om man har historikk på bilen kan jo dette være et greit kjøp. Hvertfall for en som ikke har råd til hele bilen med en gang, 100.000.- nå og resten om et år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...