Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Har 4 stk felger til E36/46 som bare står i veien. Noen som kan være interessert å kjøpe? Det er 4 stk 8x18 uten dekk. Felgene er ikke så veldig gamle, men de er desverre litt kantkjørte har jeg sett. Dette er ikke felger jeg har brukt selv, så jeg aner ikke om det er kast e. l. i de desverre. Bilder og info (ET osv) kommer, må bare i garasjen og få tatt noen bilder. E36 er ikke akkurat mitt spesialfelt og hjertebarn, så om det er noen som har mer formening enn meg om hva jeg bør kunne forlange for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 Altså 8x18 og ET35... Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 har du flere bilder av felgene,., Har mail på torsteinbratt@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Skal få tatt noen bilder i morgen kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 hva tenker du sånn ca i pris og kan du garantere at felgene ikke er helt skjeve?? hvor stygge er dem i kantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 hva tenker du sånn ca i pris og kan du garantere at felgene ikke er helt skjeve?? hvor stygge er dem i kantene Har foreløpig et bud på 1500. Kan IKKE garantere at de er ikke heilt skeive, men de sårene som er tyder ikke på at det skulle ha oppstått skeivhet... Legger bilder ut i kveld av hver felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 hvem sine felger er det egentlig? siden du ikke veit om de er skeive? hvilket innpress er det på de og går de på senka E36 uten valsing eller spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Et er jo 35 og rett til E36 så skal gå fint på senka bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 E35 er faktisk -akkurat- i grenseland for hva som er lov (35+7=42 = ) Uten spacere, that is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 my bad så ikke etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 hvem sine felger er det egentlig? siden du ikke veit om de er skeive? hvilket innpress er det på de og går de på senka E36 uten valsing eller spacere Det er nok fremdeles mine, men cluet her er at jeg IKKE har E36 (og heller ikke vil ha) - derfor har jeg aldri hatt de på en bil. Felgene fikk jeg som delbetaling på en jobb jeg har gjort. Jeg har desverre bare sett på felgene, derfor selges de som de står. Hvis folk er redde for at de er skeive - så forstår jeg det. Men hvis noen vil gi meg en "skikkelig" bra pris for de med forutsetning av at det IKKE er kast i de, så skal jeg spandere på meg en tur til en autorisert dekkforhandler og sjekke de der. Og få en skriftlig tilbakemelding fra de. Hvis ikke det er noen interesse å betale mer enn de 1500 som er laveste (og eneste) bud er på til nå - selges de som de står. Jeg skulle ta bilder i dag, men fikk ikke gjort det. Får ta det i mårrå kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 1500,- er billig! Må nok regne med 1500-2000,-/stk nye (løse). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 1500,- er billig! Ja, jeg vet Gunnar. Men det er nå budet som er kommet inn, hadde nå regnet med å få et litt bedre bud på de. (Sparer til varmepumpe i garasjen nå, så hver krone teller nå... ) Men vil ikke klandre noen, det er vel ikke så morro å gi bud usett, når selger opplyser om riper i felgkant... Derfor skal jeg prøve å få ut de bildene i morgen kveld, etter endt garasjetid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hvor mye skal budet være på hvis du skal dra å sjekke om de er sjeve. jeg er veldig interesert egentlig, men da må de være i orden. er de veldig stygge. den møkka som er på felgene er det fast-brent bremse støv eller bare møkk man kan vaske vekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Skal se nærmere på de i kveld, og komme med kommentarer samt bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå