Gå til innhold

lang vandring på hånbrekke


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

har justert handbrekket både foran og bak men får ikke kort nok "vandring" på det. kan det vær håndbrekkvaierne som er strekt? (har sjekket bremsebelleget på bremsbåndene og skivene er nye)

anyone :cry:

Vil jo tro at du rett og slett ikke har justert bremsebanda langt nok ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har justert handbrekket både foran og bak men får ikke kort nok "vandring" på det. kan det vær håndbrekkvaierne som er strekt? (har sjekket bremsebelleget på bremsbåndene og skivene er nye)

anyone :cry:

Vil jo tro at du rett og slett ikke har justert bremsebanda langt nok ut...

justerer dem til dem tar borti og så litt tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

justerer dem til dem tar borti og så litt tilbake..

Jepp, men det jeg gjør i tillegg er:

juster de helt ut - til skiva ikke "vil" rotere, bank litt på skiva (rundt navet selvsagt..), så kan du ofte justere litt til. Gjør dette til skiva ikke vil rotere lengre, og DA tar du litt tilbake - slik at skiva subber akkurat i.

Når dette er gjort, justerer du høyden på handbrekket med å justere på vaierene inni bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting BMW ALDRI har kunnet og det er håndbrekk! De eneste BMW`ene jeg har vært i er det som er splitter nye, som de har fungert i.

Kjøpte splitter nytt bremsebånds osv til bilen min, det holdt seg bra i ca 1mnd så ble det masse slakk, og da har jeg kun brukt det til parkering! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting BMW ALDRI har kunnet og det er håndbrekk! De eneste BMW`ene jeg har vært i er det som er splitter nye, som de har fungert i.

Kjøpte splitter nytt bremsebånds osv til bilen min, det holdt seg bra i ca 1mnd så ble det masse slakk, og da har jeg kun brukt det til parkering! :(

Er enig med deg! Det kan ikke BMW, men det får nå være det eneste! Er ikke det mest viktige da, bruker bare når jeg står i ro og bilen er i gang da, men fordet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...