Der lokomotive Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Som dere sikkert vet så har jeg lagd en ny hjemmeside. Det hadde vært kult om dere har litt foreslag til hva jeg kan putte inn på sidene mine.. Noen foreslag?? http://home.chello.no/~derloko/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Link til bimmers.no hvis du ikke allerede har gjort d da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 nesten første jeg la inn...hehe. Men seriøst... bimmers.no fortjener selvsagt masse reklame. Beste norske BMW forum som finns!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 nesten første jeg la inn...hehe. Men seriøst... bimmers.no fortjener selvsagt masse reklame. Beste norske BMW forum som finns!!! Bra sagt! Bimmers hersker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Bilder av bilen/e til venner. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Filmer av burnouter med stasjonsvogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Damer å BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Sida virker ikke i Opera. Dette er ikke en standard html-side. Prøvde å validere siden, og fikk opp lengste feilside jeg har sett. Her er resultatet: Result: "Failed validation, 555 errors" samt "This page is not Valid (no Doctype found)!" Andre med Opera som får den til å virke? Ikke begynn den derre -du må bruke IE eller FF-diskusjonen her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hehe.. Bare å si fra Sivert. Burnouts blir det neppe mye av.... så finns det allerede plenty dame på siden. Tenkte å få lagt ut linker til tekniske ting og tang osv. da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 du kan jo begynne med å legge en link til min side www.justpowerit.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 du kan jo begynne med å legge en link til min side Linken er død! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Sida virker ikke i Opera. Dette er ikke en standard html-side.Prøvde å validere siden, og fikk opp lengste feilside jeg har sett. Her er resultatet: Result: "Failed validation, 555 errors" samt "This page is not Valid (no Doctype found)!" Andre med Opera som får den til å virke? Ikke begynn den derre -du må bruke IE eller FF-diskusjonen her også. Jeg bruker Opera og har ingen problemer med å komme inn, selv om det ikke er så mye å kikke på foreløpig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 du kan jo begynne med å legge en link til min side Linken er død! dreit meg litt ut der siden det er justpowerit.com ikke no hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 du burde få linkene på siden til å bli åpnet i nytt vindu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 du kan jo begynne med å legge en link til min side www.justpowerit.com den er grei... legger den ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå