Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Her er det tydeligvis så mange som skal bygge turbo uten sprut og med egne plenum, at jeg kan hjelpe de litt på veien med deler: Jeg har et par-tre 535i gasspjeld (75mm/3") til salgs. Og jeg har noen 535i luftmengdemålere til salgs også. Jeg har også en brand new en også (nypris 7500,- tror jeg det var, for lenge siden...) Så hvis noen er seriøst interessert, send meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 hva skal du ha for LMM og gasspjeld da? er vel greit og bruke på 325 budsjett turbo bygg? skal begynne å sanke inn deler etter jul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 trenger jeg denne LMM om jeg har tillegssprut? isåfall passer den på M20B23 eller bar på B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 trenger jeg denne LMM om jeg har tillegssprut? isåfall passer den på M20B23 eller bar på B25? Ser feks PPF-gutta har brukt denne endel i tilfeller med tillegssprut.. Bruker da LMMen som jeg har, og flytter innmaten fra b23 LMM over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 hva skal du ha for LMM og gasspjeld da? er vel greit og bruke på 325 budsjett turbo bygg?skal begynne å sanke inn deler etter jul... LMM går for 1500,- Gasspjeld (75mm) ble jeg anbefalt av svenskene å ta 1000,- for... Dette er jo deler som nå begynner å bli litt mangelvare på markedet nå, men som er høyst aktuelle ved turbobygging... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 kjøpern jeg! Sender du en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 kjøpern jeg!Sender du en PM? PM er sendt, og en er lagt av... Men jeg har flere hvis noen skulle trenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 pokker..jeg å vil ha...men er dyrt med jul.. er vel litt lenge å holde av til januar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 pokker..jeg å vil ha...men er dyrt med jul.. er vel litt lenge å holde av til januar? Egentlig, men hva betyr januar da? Den 1. eller 30. liksom?? Er jul i Haugesund også, så jeg vet hva det går i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 i midten av januar har jeg brukt for gasspjeld? vil gjerne ha lmm ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 i midten av januar har jeg brukt for gasspjeld? vil gjerne ha lmm ivertfall Etter min mening så er det en absolutt fordel med stort spjeld, ja... Men jeg må sjekke hvor mange 75mm spjeld jeg har, før jeg selger flere enn jeg har Midten av januar kan gå greit det, hvis vi snakker om både spjeld og LMM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Nå har det gått unna med de LMMene, litt flere enn jeg hadde venta som har handlet.. Var plutselig tomt i hylla, så jeg må sjekke om det er flere igjen. ! Har den som er helt ny iallefall, men den går for noen kroner mer. Den vil jeg ha 2200 kr for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Takker for rask handel pedi! fikk pakka idag - flink til å pakke er du og;) Nå gjenstår det bare å finne ut hvordan ma bytter innmaten..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 dere karer som kjøper spjeld: hvor mye hk satser dere på siden dere trenger så store spjeld???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå