Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei

Har du topp til M50B25, uten vanos? Med eller uten ventiler.

Har en topp som jeg vurderer å selge hvis jeg får en vettug pris for den.

Toppen er til en b25, men er overhalt, portet og mira-frest av PPF. Har også helt nye Enem "turbo"-kammer som er innkjøpt til denne kammen.

Prisantydning?

Skrevet

@Bue: Som jeg nettopp skrev til de som allerede har begynt å sende meg PM på denne toppen: Jeg har nettopp begynt å leke med tanken på å gå fort fra overladet M50 i cabben min, så da har jeg ikke funnet noe prisantydning ennå.

Toppen er en M50 b25 som er gjennomgått/overhalt av Bäckis PPF, portet og mirafrest for turbobruk. Det står nye ventilfjører i, som er tilpasset kammene som jeg også fikk laget til fra PPF. Det er helt nye Enem Turbo-kammer som er beregnet for denne toppen.

Prisantydning har jeg ikke ennå, men den selges ikke for en båtis uansett....

Jeg tror nok jeg kanskje skal finne frem de tinga som jeg har til den motoren, ta bilder, finne priser og opprette skikkelige tilsalgs-tråder heller.

Uansett, jeg må nok sette meg litt inn i hva priser som er aktuelle nå for tida - men seriøse bud mottas alltid med takk...

Skrevet
Har du ikke-vanos innsugskam m50b25?

Ja, faktisk så tror jeg at jeg har en igjen av den typen. Men er redd for at den IKKE er merket, så det er fare for at det er feil...

hehe såpass. Hadde vært konge om du kunne sjekket nærmere opp i det. De skal jo være merket.

Skrevet

Ja, de er merket med diverse tall - men vet du nummeret/koden som er innpreget på b25 kammen?

Jeg ser ikke forskjell på b20 og b25 når jeg kun står med en enkel kam i hånden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...