Ch88 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 jaa.. hvor kan jeg få kjøpt sånn nullstiller på oilservice og inspection til en bmw e30 325i? helst norsk butikk. ser så jalla ut når det lyser inspection i dasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Mener at det var en tråd om det her for noen uker siden. Om hvordan man lagde en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94375 Denne er hvertfall for E36.. Er ikke sikker på om dette også gjelder for E30.. Men du kan jo kjøpe resetverktøy på GS eller Schmiedmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 takktakk.. men den var veldig dyr da. 2000kr... trodde det kosta noen hundre lapper jeg. får satse på den hjemmemekk utgaven da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Kan bekrefte at dette funker på en 320i 86......med 15 pins dataconnector En der inne som prøvde den der hjemmelaga tingen på sin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kan bekrefte at dette funker på en 320i 86......med 15 pins dataconnector En der inne som prøvde den der hjemmelaga tingen på sin bil... nå har jeg 90 mod da. men det blir kanskje det samma? ja jeg skal ihvertfall prøve det siden den var såpass dyr å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 slå av og på tenninga ledning i diagnose kontakta(nr.7) og på jord holde det der i 5sek slå av og på tenninga hold ledningen på jord og nr 7igjen og hold det i 15 sek.... har gjort dette selv og det funker fint(325 cab 1986) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 nå har jeg testa den kontakt nr 7 til jord.. å det funka! var litt nervøs da den kontakta ikke var dønn lik den som det sto forklart om der. men det funka alikevell så nå lyser ingenting. har i tilegg skifta olje å tatt en liten inspection på bilen så får se om det begynner å lyse igjenn med tia da.. tusen takk for hjelpen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 schmiedmann har slike nullstillere til 2-300 krroner, kjøpte en slik selv og den fungerer brillefint. syns det høres ut som endel stress med disse ledningene. men det er nå meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 heldis vis er det mange måter å definere stress på..hehe min personelige erfaring med stress er no høyere en å klyppe en ldning på 0.5meter og stikke den nedi eit hull og holde dn dr ei lita stund...hehe bare hyggelig å kunne hjelpe til litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 er litt småredd for å treffe feil pinne og ødelegge mye.. vurderer å kjøpe en resetter ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 stress å stress.. første gangen er det jo litt "scary" da. men iogmed at det gikk fint å jeg nå vet hvilket hull det er. så bruker jeg vel kanskje 2 min neste gang ikke akkurat stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 funka bra på min også Edit: e30 323 '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå